  • Data: 2002-11-22 15:27:40
    Temat: podpisanie zamowienia
    Od: "KM" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Serdecznie Grupowiczów
    mam pytanie dotyczące odpisywania zamówienia
    podpisałem zamówienie na okna miesiąc temu pracownicy sklepu zapewniali mnie
    ze będą mnie informowali na bieżąco w tym czasie byłem tam cztery razy o
    odpowiedz bo już się denerwowałem kiedy te okna będą oni opowiedzieli "ze
    może będą!!! " na drugi dzień zadzwonielm i zrezygnowałem z zamówienia bo
    ile można czekać i właśnie dzisiaj otrzymałem telefon ze okna są a ja
    odpowiedziałem ze dzwoniłem kilka dni tymu mówie ze rezygnuje z zamówienia a
    oni mnie straszą sadem
    Co w takim przypadku mam zrobić

    --
    POZDRAWIAM