  • Data: 2008-01-12 21:41:34
    Temat: podejrzenie o kradziez dokumentów
    Od: "Tomasz Gębala" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Doręczałem klientowi przesyłkę, umowę przy której musiałem sprawdzić
    zgodność danych z dowodem osobistym. Sprawdziłem i dowód oddałem - po moim
    wyjściu facet dzwoni do mnie , że zginęły mu dokumenty - dowód i prawo jazdy
    i to ja je zabrałem. Dowód na pewno oddałem facetowi. Ten nazajutrz zgłosił
    to na policję i do firmy przyszło juz zapytanie o moją osobę w sprawie tego
    doręczenia.

    Co dalej - co mam robić. Facet w ogóle nie słucha tłumaczeń, że przecież mu
    dowód oddawałem a prawka nie brałem w ogóle. Nie wiem gdzie je podział -
    może jak wrzucał pusta kopertę do pieca to wwalił razem z dokumentami - nie
    wiem co o tym mysleć, ale boję się cholernych kłopotów...

    Co mozecie mi poradzić?
    Tomek