  • Data: 2008-01-12 23:18:45
    Temat: Re: podejrzenie o kradziez dokumentów
    Od: leon <l...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12-01-2008 o 22:41:34 Tomasz Gębala <l...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > i to ja je zabra?em. Dowód na pewno odda?em facetowi. Ten nazajutrz
    > zg?osi?
    > to na policje i do firmy przysz?o juz zapytanie o moj? osobe w sprawie
    > tego doreczenia.

    dlaczego dopiero nazajutrz? to juz budzi podejrzenia. poza tym ma jakis
    swiadkow?
    Bo tak to moge kazdego dostawce oskarzyc

    > Co dalej - co mam robic. Facet w ogóle nie s?ucha t?umaczen, ?e przecie?
    > mu
    > dowód oddawa?em a prawka nie bra?em w ogóle. Nie wiem gdzie je podzia? -
    > mo?e jak wrzuca? pusta koperte do pieca to wwali? razem z dokumentami -
    > nie
    > wiem co o tym mysleae, ale boje sie cholernych k?opotów...

    on nie ma obowiazku wreczac dowodu lecz jezeli chce paczke otrzymac musi
    dowod
    tozsamosci jedynie OKAZAC. Nigdy nie przyznawac sie nawet, ze sie bralo do
    reki!
    Teraz to on musi udowadnic ze mu ukradles

    leon
    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO