  • 631. Data: 2022-11-03 19:49:01
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Podobno to przekaz od Boga.

    Pisałeś, że z normy bierzesz a nie z biblii! :P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 632. Data: 2022-11-03 19:51:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    Kup sobie: https://tiny.pl/ww9zg

    > To, że jakiś znormalizowany dwuteownik, którego parametry masz w
    > "tablicy", może być słupem w konstrukcji, to nie znaczy, że to jest
    > tablica słupów. To nadal jest tylko dwuteownik.

    Toteż oni tam słupy dają.

    > I skąd wiesz, bez policzenia konstrukcji, który słup z tej tablicy
    > słupów masz wybrać?

    Ja wróżę.

    --
    Robert Tomasik

  • 633. Data: 2022-11-03 19:54:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak ma integralne schody, to sobie może opuścić.

    No ale nie ma. Po chuj się go pytali, skoro to nie jego decyzja?

    > Ale schodami dowodzi lotnisko przeważnie.

    No i przeważnie nie ma problemu żeby je podstawić. A tu był bo czekali
    aż się "kryzys" ogarnie.

    > Ale pewnie nie ten, który jemu podali.

    Racja - tam jest stacjonarny - co to zmienia?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 634. Data: 2022-11-03 23:47:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.11.2022 o 19:49, Shrek pisze:

    > Pisałeś, że z normy bierzesz a nie z biblii! :P

    Pisałem o tabeli. Niue sądziłem, że ktoś będzie się tego czepiał. Albo,
    ze jakiś idiota bezie dopytywał, czy te liczby w tabelce na pewno
    zostały wyliczone.
    --
    Robert Tomasik

  • 635. Data: 2022-11-03 23:54:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.11.2022 o 19:54, Shrek pisze:

    > No ale nie ma. Po chuj się go pytali, skoro to nie jego decyzja?

    Oni pytali, jaką decyzję on podjął.

    > No i przeważnie nie ma problemu żeby je podstawić. A tu był bo czekali
    > aż się "kryzys" ogarnie.

    Najprawdopodobniej nie masz racji i czekali na co innego. Ale to są
    informacje niejawne. Moim zdaniem właśnie to powoduje, że to tak trochę
    komicznie wygląda. Natomiast jeśli ktoś zna procedury na podobne
    zdarzenia w innych miejscach, to można się domyślić o co poszło.

    > Racja - tam jest stacjonarny - co to zmienia?

    Nie chcieli prywatnej komórki podawać po jawnym kanale łączności, który
    może byle idiota podsłuchać i potem wysyłać tam SMS-y. Stacjonarny numer
    jest dostępny publicznie i pilot też sobie mógł go znaleźć. Ale pewnie
    miał swoje powody by z niego nie korzystać.

    --
    Robert Tomasik

  • 636. Data: 2022-11-04 02:03:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-11-03, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Ponowię pytanie - czy znany jest przypadek, żeby rzeczywiście po takim
    > ostrzerzeniu znaleziono bombę w samolocie, czy wybuchają jedynie te, o
    > których nikt nie dzwonił?

    W samolocie chyba nie, ale jak Ci się chce pogrzebać to tu masz listę:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Timeline_of_airliner_b
    ombing_attacks

    --
    Marcin

  • 637. Data: 2022-11-04 06:13:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W samolocie chyba nie, ale jak Ci się chce pogrzebać to tu masz listę:
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Timeline_of_airliner_b
    ombing_attacks

    No właśnie o tym piszę - samoloty oficjanie "zabombione" nie wybuchają.
    Wybuchają te o których nikt wcześniej nie ostrzegał, że jest bomba.

    Więc tak naprawdę samolot po telefonie o ombie jest bezpieczniejszy od
    tych obok bez info;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 638. Data: 2022-11-04 06:20:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Oni pytali, jaką decyzję on podjął.

    Po co, i czemu mu nie powiedzieli, że zła i schodów nie dostanie?

> [...]
    > komicznie wygląda. Natomiast jeśli ktoś zna procedury na podobne
    > zdarzenia w innych miejscach, to można się domyślić o co poszło.

    Bardzo wygodnie - pewnie ta procedura leżała zaraz obok tej, co każe
    stawiać uczestnikom zdarzeń zarzuty z dupy.

> [...]
    > jest dostępny publicznie i pilot też sobie mógł go znaleźć. Ale pewnie
    > miał swoje powody by z niego nie korzystać.

    Pewnie takie, że stacjonarny był na biurku u dyżurnego ale dyżurnego tam
    nie było;) Tak wiem istnieje możliwość przekierowania.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 639. Data: 2022-11-04 06:23:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    "
    nikt tego tak nie liczy. Przede wszystkim chyba trudno byłoby ocenić
    wytrzymałość.

    > Oczywiście, że tego nikt nie liczy, bo to za trudne.
    > Wytrzymałość ocenia się na oko.

    W sumie w zasadzie tak. Po prostu bierze się z normy odpowiedni
    współczynnik.
    "

    Co ja ci poradzę że się podkładasz jak dziecko?

    Ale rozumiesz różnicę między "policzeniem mostu czy hali" a "policzeniem
    słupa"?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 640. Data: 2022-11-04 09:56:36
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Kup sobie: https://tiny.pl/ww9zg

    OMG...

    > Toteż oni tam słupy dają.

    Pokaż palcem w którym miejscu w tych tablicach jest mowa o słupach.
    Bo chyba rozumiesz, że z dwuteowników, ceowników, kątowników... można
    robić różne rzeczy?
    Czyli, zgodnie z tym co piszesz, skoro jest to tablica słupów, to do
    wyliczenia innych konstrukcji te tablice dwuteowników, ceowników,
    kątowników się nie nadają?
    A jak będę chciał mieć słup kwadratowy, to mogę zastosować kwadratowy
    zimnogięty kształtownik zamknięty, czy muszę wziąć z tej "tablic słupów"
    i spawać z dwóch ceowników gorącowalcowanych, bo taki z profilu
    kwadratowego zamkniętego nie będzie słupem, bo go nie ma w tej tablicy
    słupów?

    Nadążasz?
    Zaczynasz już rozumieć, że to nie są "tablice słupów", a dwuteowników,
    ceowników, kątowników...?

    > Ja wróżę.

    No właśnie.
    Zapchałeś sobie głowę pierdołami o żabach i teraz na siłę próbujesz
    zainteresować tym innych. Nie mając o tym pojęcia.
    https://www.youtube.com/watch?v=627aRaRiG8A

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr