eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony
    nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Date: Fri, 4 Nov 2022 09:56:36 +0100
    <63587454$0$554$65785112@news.neostrada.pl> <tjamcl$til$1@gioia.aioe.org>
    <11afx7d86j0pf$.1fal8yb6ke8ug.dlg@40tude.net>
    <635af7fc$0$454$65785112@news.neostrada.pl> <tjg4d7$fan$1@gioia.aioe.org>
    <635bab4a$0$449$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjh84v$19qp$1@gioia.aioe.org>
    <635c61e0$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjidoo$ke9$10$Shrek@news.chmurka.net>
    <635cfedb$0$562$65785112@news.neostrada.pl> <tjlhuu$vfb$1@gioia.aioe.org>
    <635e84ee$0$562$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjqt9d$193a$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...net>
    <6362d6b5$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
    <t...@4...net>
    <6362f985$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjvuho$18j1$1@gioia.aioe.org>
    <63640dad$0$449$65785112@news.neostrada.pl>

    > Kup sobie: https://tiny.pl/ww9zg

    OMG...

    > Toteż oni tam słupy dają.

    Pokaż palcem w którym miejscu w tych tablicach jest mowa o słupach.
    Bo chyba rozumiesz, że z dwuteowników, ceowników, kątowników... można
    robić różne rzeczy?
    Czyli, zgodnie z tym co piszesz, skoro jest to tablica słupów, to do
    wyliczenia innych konstrukcji te tablice dwuteowników, ceowników,
    kątowników się nie nadają?
    A jak będę chciał mieć słup kwadratowy, to mogę zastosować kwadratowy
    zimnogięty kształtownik zamknięty, czy muszę wziąć z tej "tablic słupów"
    i spawać z dwóch ceowników gorącowalcowanych, bo taki z profilu
    kwadratowego zamkniętego nie będzie słupem, bo go nie ma w tej tablicy
    słupów?

    Nadążasz?
    Zaczynasz już rozumieć, że to nie są "tablice słupów", a dwuteowników,
    ceowników, kątowników...?

    > Ja wróżę.

    No właśnie.
    Zapchałeś sobie głowę pierdołami o żabach i teraz na siłę próbujesz
    zainteresować tym innych. Nie mając o tym pojęcia.
    https://www.youtube.com/watch?v=627aRaRiG8A

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr