  • 211. Data: 2022-10-16 18:26:52
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak. Zniszczeniu ulega połączenie elementów nośnych. Na pewno bardziej,
    > niż upadek jakiegoś podwieszanego sufitu.

    Otóż nie. To znaczy ani pęknięcie śruby, ani upadnięcie sufitu
    podwieszanego nie są katastrofą budowlaną.

    Dla porównania - pamiętasz pożar garażu na bemowie - cały strop poleciał
    w pisdu, tak że zbrojenia wyszły na wierzch. Nastąpiło zniszczenie
    elementu nośnego - tak. Nastąpło zniszczenie obiektu lub jego części -
    nie. To nie była katastrofa budowlana, mimo że uszkodzenia konstrukcji
    były znacznie poważniejsze niż "zerwana śruba".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 212. Data: 2022-10-16 18:32:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Prosiłem już kilka razy, byś zajrzał do tej ustawy, na podstawie której
    > się używa broni.

    Co ma ustawa do tego, że ciarka jest zatrudniony na stanowisku kłamcy i
    że jedyną osobą która widziała te nożyczki w "akcji" był policjant,
    który ma prawo i interes kłamać?

    > Ileż razy byś uniknął błaźnienia się :-)

    Jak na razie to błaznem jesteś ty. Ale problemu nie ma - my to lubimy,
    ty chyba też, skoro ciągle powtarzasz.

    > Bo? Przecież mógł mówić o nożu, albo pistolecie.

    Trochę ciężko zorganizować pistolet na miejsce zdarzenia;)

    > Nie, tylko do tego, ze piszesz o rzeczach, o których nie masz bladego
    > pojęcia.

    Powtarzasz się:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 213. Data: 2022-10-16 18:59:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.10.2022 o 18:32, Shrek pisze:

    > Co ma ustawa do tego, że ciarka jest zatrudniony na stanowisku kłamcy i
    > że jedyną osobą która widziała te nożyczki w "akcji" był policjant,
    > który ma prawo i interes kłamać?

    Jak zajrzysz, to się dowiesz.

    > Jak na razie to błaznem jesteś ty. Ale problemu nie ma - my to lubimy,
    > ty chyba też, skoro ciągle powtarzasz.

    > Trochę ciężko zorganizować pistolet na miejsce zdarzenia;)

    Nożyczek też nie zorganizowali, skoro jakieś znalazły się w plecaku.
    Równie dobrze nóż ktoś mógł ukraść.

    > Powtarzasz się:P

    Bo nie dociera do Ciebie.

    --
    Robert Tomasik

  • 214. Data: 2022-10-16 19:01:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.10.2022 o 18:26, Shrek pisze:

> [...]
    > nie. To nie była katastrofa budowlana, mimo że uszkodzenia konstrukcji
    > były znacznie poważniejsze niż "zerwana śruba".

    Nie podpalałem żadnego garażu, a już szczególnie na Bemowie, więc nie
    wiem, czemu miałbym pamiętać :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 215. Data: 2022-10-16 19:40:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak zajrzysz, to się dowiesz.

    U której konkretnie ustawie jest o stanowisku pracy ciarki i jego
    prawdomówności i o tym, że policjant który strzelił człowiekowi w plecy
    jest obowiązany do samooskarżenia?

    > Nożyczek też nie zorganizowali, skoro jakieś znalazły się w plecaku.

    No to już wiesz dlaczego mówił o nożyczkach:P

    > Bo nie dociera do Ciebie.

    Do pisz numerki artykułów - pośmiejemy się razem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 216. Data: 2022-10-16 19:41:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie podpalałem żadnego garażu, a już szczególnie na Bemowie, więc nie
    > wiem, czemu miałbym pamiętać :-)

    A śruby na wystawie gołębi piłowałeś? A jednak pamiętasz. Masz bardzo
    wybiórczą amnezję.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 217. Data: 2022-10-16 20:22:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.10.2022 o 19:40, Shrek pisze:

    > U której konkretnie ustawie jest o stanowisku pracy ciarki i jego
    > prawdomówności i o tym, że policjant który strzelił człowiekowi w plecy
    > jest obowiązany do samooskarżenia?

    To chyba trzeba będzie nową ustawę napisać specjalnie pod Twoje potrzeby :-)

    > No to już wiesz dlaczego mówił o nożyczkach:P

    No właśnie nie bardzo. Nóż, czy pistolet by lepiej wyglądał, gdyby
    faktycznie zamierzał kłamać.

    > Do pisz numerki artykułów - pośmiejemy się razem.

    Nie, bo już w tym wątku dopisałem. I tak nie zrozumiesz, a ja musiałbym
    ponownie sprawdzić.

    --
    Robert Tomasik

  • 218. Data: 2022-10-16 20:23:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.10.2022 o 19:41, Shrek pisze:

    > A śruby na wystawie gołębi piłowałeś? A jednak pamiętasz. Masz bardzo
    > wybiórczą amnezję.

    A ktokolwiek je piłował?
    --
    Robert Tomasik

  • 219. Data: 2022-10-16 21:16:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To chyba trzeba będzie nową ustawę napisać specjalnie pod Twoje potrzeby
    > :-)

    To po co piszesz, że w ustawie jest napisane, jak nie jest?

    > No właśnie nie bardzo. Nóż, czy pistolet by lepiej wyglądał, gdyby
    > faktycznie zamierzał kłamać.

    No ale gdyby mu ktoś powiedział, że znaleziono nożyczki, to nożyczki
    jednak bardziej wiarygodnie wyglądają - prawda?

    > Nie, bo już w tym wątku dopisałem. I tak nie zrozumiesz, a ja musiałbym
    > ponownie sprawdzić.

    To zacytuj - żadnego numerku nie podałeś.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 220. Data: 2022-10-16 21:17:06