  • 221. Data: 2022-10-16 21:52:49
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.10.2022 o 21:16, Shrek pisze:

    > To po co piszesz, że w ustawie jest napisane, jak nie jest?

    Jest napisane to, co ja piszę. A że Ty masz jakieś dodatkowe wyssane z
    palca wymagania, to nie dziw się, ze Sejm nei stanął na wysokości
    zadania i nie napisał.

    > No ale gdyby mu ktoś powiedział, że znaleziono nożyczki, to nożyczki
    > jednak bardziej wiarygodnie wyglądają - prawda?

    Prawda, tylko wówczas Twoja teoria, ze on zmyślał się trochę "sypie". No
    bo skoro mu powiedziano, że były nożyczki, to nie kłamał. Oczywiście
    mogli go skłamać, ale to już inna sprawa.

    > To zacytuj - żadnego numerku nie podałeś.

    Po co? I tak nie sprawdzisz, ani nie zapamiętasz. Po prostu, zwyczajnie,
    nie chce mi się. Ta ustawa ma kilkadziesiąt artykułów, z czego broni
    palnej dotyczy kilka. To są - z tego co pamiętam - dwa rozdziały opisane
    w tytule, ze broni palnej dotyczą - w odróżnieniu od reszty dotyczącej
    Środków Przymusu Bezpośredniego.

    --
    Robert Tomasik

  • 222. Data: 2022-10-16 21:54:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.10.2022 o 21:17, Shrek pisze:

    > A garaż ktokolwiek podpalał?

    Nie wiem, ale Ty piszesz o piłowaniu śrub, więc dlatego pytam. Z mojej
    wiedzy wynika, że one były ścinane akurat.
    --
    Robert Tomasik

  • 223. Data: 2022-10-16 22:00:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jest napisane to, co ja piszę.

    A co konkretnie piszesz?

    > Prawda, tylko wówczas Twoja teoria, ze on zmyślał się trochę "sypie".

    Niekoniecznie - nożyczki rzeczywiście mógły być w plecaku i zostać
    znalezione. Ale jak ten policjant zauważył je w plecaku? Normalnie bym
    powiedzał, że to niemożliwe, ale... no jakby nie patrzeć najbardziej
    prawdopodobną wersją w tym przypadku, to że "kolega" mu wspomniał co
    znaleziono. Więc widział to co znaleziono.

    > Po co?

    Po to żebyś uowodnił swoją wiarygodność. No dawaj - co cię to kosztuje
    podać paragraf zamiast "i tak nie zrozumiesz"... No chyba że w tym
    paragrafie nic takiego nie ma...

> [...]
    > palnej dotyczy kilka. To są - z tego co pamiętam - dwa rozdziały opisane
    > w tytule, ze broni palnej dotyczą - w odróżnieniu od reszty dotyczącej

    I co wnoszą one do tego ilu biegłych i jak bada sprawę?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 224. Data: 2022-10-16 22:01:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wiem, ale Ty piszesz o piłowaniu śrub, więc dlatego pytam. Z mojej
    > wiedzy wynika, że one były ścinane akurat.

    A z mojej wiedzy garaż nie był akurat podpalany...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 225. Data: 2022-10-17 00:17:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.10.2022 o 22:01, Shrek pisze:

    > A z mojej wiedzy garaż nie był akurat podpalany...

    OK! Ja nawet nie wiem, ze tam jakiś garaż się palił :-)+

    --
    Robert Tomasik

  • 226. Data: 2022-10-17 00:21:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.10.2022 o 22:00, Shrek pisze:
> [...]
    > prawdopodobną wersją w tym przypadku, to że "kolega" mu wspomniał co
    > znaleziono. Więc widział to co znaleziono.

    Też uważam, że to mało prawdopodobne. Zresztą, nawet, jakby je w tym
    plecaku wypatrzył, to nadal nie powód do strzelania.

    > Po to żebyś uowodnił swoją wiarygodność. No dawaj - co cię to kosztuje
    > podać paragraf zamiast "i tak nie zrozumiesz"... No chyba że w tym
    > paragrafie nic takiego nie ma...

    Mnie nie zależy na mojej wiarygodności w Twoich oczach. Jest wiele osób,
    na których by mi może i zależało, ale Ty nie należysz do tego grona.

    > I co wnoszą one do tego ilu biegłych i jak bada sprawę?

    Absolutnie słowem tam nie ma o ilości biegłych, czy sposobie badania. Za
    to możesz znaleźć odpowiedź na nurtujące Cię pytanie, skąd Ciarka
    wiedział o nożyczkach bez przesłuchiwania policjanta :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 227. Data: 2022-10-17 06:11:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Też uważam, że to mało prawdopodobne. Zresztą, nawet, jakby je w tym
    > plecaku wypatrzył, to nadal nie powód do strzelania.

    A wcześniej mnie odsyłałeś do ustawy że niby tam jest napisane że tak:P

    > Absolutnie słowem tam nie ma o ilości biegłych, czy sposobie badania.

    To po co mnie w tej sprawie odsyłasz do ustawy o ŚPB?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 228. Data: 2022-10-17 06:14:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > OK! Ja nawet nie wiem, ze tam jakiś garaż się palił :-)+

    No to trzeba było poprosić o link zamiast pajacować, to byś dostał.

    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/cdn-zdjecie-o
    rr9mw-spalone-samochody-w-garazu-przy-gorczewskiej-4
    723425/alternates/LANDSCAPE_1620

    Wygląda trochę poważniej niż urwana śruba - prawda?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 229. Data: 2022-10-17 10:21:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.10.2022 o 06:11, Shrek pisze:

    > A wcześniej mnie odsyłałeś do ustawy że niby tam jest napisane że tak:P

    Wskażesz miejsce, gdzie takie coś napisałem? Bo trochę bez sensu
    korespondować z kimś, kto tych kilku literek nie potrafi poskładać w
    całość. W ustawie masz napisane, kiedy można użyć broni.

    > To po co mnie w tej sprawie odsyłasz do ustawy o ŚPB?

    Żebyś się dowiedział, skąd Rzecznik Prasowy Policji mógł wiedzieć, czemu
    policjant użył broni bez jego przesłuchiwania, albo byś mógł ocenić, czy
    użycie było zasadne. Z tym drugim jest ten problem, że nie znamy pełnych
    faktów.

    --
    Robert Tomasik

  • 230. Data: 2022-10-17 10:24:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.10.2022 o 06:14, Shrek pisze:

> [...]
    rr9mw-spalone-samochody-w-garazu-przy-gorczewskiej-4
    723425/alternates/LANDSCAPE_1620
    > Wygląda trochę poważniej niż urwana śruba - prawda?

    Może i wygląda, ale nie jest. Jeśli od stalowej konstrukcji samorzutnie
    zaczynają odpadać śruby, nity, blachy, to najprawdopodobniej się ona
    przemieszcza i utraciła stateczność. Czyli już zaczyna się zawalać.

    --
    Robert Tomasik