  • Data: 2003-03-25 17:54:28
    Temat: podatek za przekwalifikowanie?
    Od: "Madab" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2 lata temu kupiłem działke rolna ze wspólnikiem. Obecnie już jest
    przekwalifikowana na budowlaną. Wspólnik chce bysmy ja sprzedali. Zgodze
    sie, bo mu to obiecalem.
    Ale wiem, ze gmina obciązy nas 30 % podatkiem od naszego zysku, gdyz to
    gmina przekwalifikowała. Gdybyśmy poczekali 5 lat to gmina by stracila swoje
    prawa do tego podatku. Ale wspolnik nie chce czekać, bo na gwałt potrzebuje
    kasy.
    Jaką kwote przyjmie gmina do opodatkowania? Czy tę podaną w akcie
    notarialnym kupna-sprzedaży?
    Czy faktycznie wszyscy sprzedajacy płacą taki podatek w analogicznej
    sytuacji?
    Z góry dziekuje za podpowiedź
    Madab