  • Data: 2003-07-09 14:38:59
    Temat: podatek od darowizny
    Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam takie pytanie. Mój mąż ma otrzymać, w formie darwowizny (od swojej matki),
    dwa lokale mieszkalne. W jednym z nich obecnie zamieszkujemy, co będzie powodem
    zwolnienia od opodatkowania (powierzchnia mieszkania nie przekracza 110 m.kw.i
    nie dysponujemy innym lokalem mieszkalnym). Co jednak w przypadku drugiego z
    darowanych mieszkań? Czy kwota wolna od podatku (ok.9 600)mogłaby zostać
    przemnożona razy dwa w wypadku gdyby mieszkanie zostało zapisane na syna i
    synową (obydwoje należą do pierwszej grupy podatkowej)?

    Pozdrawiam
    Izabella