  • 71. Data: 2013-07-12 12:04:26
    Temat: Re: pobicie, czy obrona?
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 12.07.2013 11:57, witek wrote:

    > Dlaczego g onie przezyl?
    >
    > bo nikt mu nie udzielil pomocy

    Bo został pobity.

    zen.aspx

  • 72. Data: 2013-07-12 12:06:38
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 12.07.2013 11:51, witek wrote:

    > mlody okladal juz bezwladnego faceta.

    o prosze, czyli niepotrzebna agresja ze szczegolnym okrucienstwem - lac
    w morde dziadka, ktory nie moze si ebronic

    zen.aspx

  • 73. Data: 2013-07-12 12:07:26
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 12.07.2013 11:07, Andrzej Lawa wrote:

    > Cóż, skoro już sięgasz do wyobraźni, to ja sobie też pozwolę: mógł te
    > krzyczeć "wypuść moją 5-letnią siostrzyczkę, zboczeńcu! przestań ją
    > gwałcić razem ze swoim kundlem!"

    hmmm, o jak juz obezwladnil gwalciciela to uciekl zamiast isc po
    siostrzyczke?

    pomijajac, ze mogl przyjsc z policja, skoro wiedzial o gwalcie

    zen.aspx

  • 74. Data: 2013-07-12 12:09:02
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 12.07.2013 11:11, sqlwiel wrote:

    > A skąd taka teza?

    yyyyyyyy z map gdzie zaznaczono gdzie sie konczy?

    > Widziałeś może osiedla szeregowców, gdzie domy są własnością, a od
    > wejścia do wejścia do sąsiedniego domu jest 10m? Co-też tam się musi
    > dziać przy linii granicznej!!! Strach chyba tam podejść...

    byl taki stary film o plocie ;)

    zen.aspx

  • 75. Data: 2013-07-12 12:10:10
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 12.07.2013 11:40, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "hiki o!" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > I biegasz za przechodniami z kijem?

    Za pijanymi chuliganami probujacymi wedrzec sie do posesji?

    > Pies był mądrzejszy od niego i nie chciał atakować spokojnie stojącego
    > mężczyzny.

    Nooooooo spokojnie te drzwi potraktowal, potem na relaksie zatlukl
    dziadka....

    zen.aspx

  • 76. Data: 2013-07-12 12:11:23
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 12.07.2013 10:36, Andrzej Lawa wrote:

    > Ma znaczenie, bo nie ma czegoś takiego jak "bezskuteczne niszczenie".

    > Teraz to już pierdolisz...

    Znaczy dziadek zyje i ma sie dobrze?

    zen.aspx

  • 77. Data: 2013-07-12 12:16:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.07.2013 12:04, hiki o! pisze:

    > Bo został pobity.

    Uporczywie bredzisz.

    Dobrze, że ja krążenie mam idealne, bo jakbyś mnie zirytował i bym przez
    to miał jakiś zawał, to bym cię oskarżył o usiłowanie zabójstwa ;->

    (ciekawe, czy załapiesz)

  • 78. Data: 2013-07-12 12:17:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.07.2013 12:07, hiki o! pisze:

    > hmmm, o jak juz obezwladnil gwalciciela to uciekl zamiast isc po
    > siostrzyczke?

    Poleciał po policję.

    > pomijajac, ze mogl przyjsc z policja, skoro wiedzial o gwalcie

    Nie wierzyli mu.

  • 79. Data: 2013-07-12 12:18:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.07.2013 12:11, hiki o! pisze:
> [...]

    Mhm, pominięcie milczeniem ;->

    > Znaczy dziadek zyje i ma sie dobrze?

    Nie. Tylko dziad sobie zniszczył życie.

  • 80. Data: 2013-07-12 12:20:52
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 12.07.2013 11:34, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "hiki o!" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze raz - ale już ostatni. Dziadek nie został pobity. To on usiłował
    > pobić przy użyciu niebezpiecznego narzędzia, a napadnięty sie bronił i
    > to początkowo biernie. W końcu w celou uspokojenia napastnika obvalił go
    > na żywopłot i kilka razy uderzył. Nie sądzę, by sad uznał to za
    > przekroczenie obrony koniecznej.

    Tak by można było pisać jakby młody mu strzelił raz-dwa. A ten sobie
    jednak zrobił coś na kształt worka treningowego przez chwilę.

    IMHO przekroczenie, niewielkie bo niewielkie, ale było.

    p. m.