  • Data: 2007-04-17 10:12:32
    Temat: plan zagospodarowania/uciążliwe sąsiedztwo
    Od: "Agata" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    wprowadziłam sie właśnie do nowowybudowanego domu, który sąsiaduje z jakąś
    fabryczką - generalnie by mi to nie przeszkadzało, gdyby nie to że cały czas
    dochodzi z niej uciążliwy hałas, pracują całą dobę, zimą było ok bo bramy do
    hal były zamknięte, zrobiło się cieplej i cały czas są otwarte. Dodatkowo
    fabryczka ta generuje bardzo duzy ruch samochodowy - pracownicy, dostawcy,
    TIRy odbierające towar itp. - plan zagospodarowania przewiduje w tej okolicy
    tylko zabudowę jednorodzinną, fabryczka powstała przed uchwaleniem
    obowiązującego planu. Dodatkowo magazyn postawiony jst około metr od granicy
    mojej działki - jest to chyba niezgdone z prawem budowlanym. Z wlascicielem
    nie sposob sie dogadac, co wiecej on chyba teraz siedzi za jakies lapowki.
    Jak i u kogo mozna w tej sprawie interweniowac?