  • 31. Data: 2005-06-22 05:53:10
    Temat: Re: pieszy na sciezce rowerowej
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    news:42b8fb10$1@news.home.net.pl...
    > W mieście?

    Na trasie - po za miejscem zabudowanym. Najbliższy teren zabudowany był ok
    10 km dalej.

    --
    http://tiny.pl/h4nz

  • 32. Data: 2005-06-22 06:31:35
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    zdzis jakbys mial pojecie co to jest strefa zamieszkania to bys nie
    plutl bzdur, jest taki niebieski znak w krztalcie prostokatu zazwyczaj,
    z domkiem i ludzikiem i on wlasnie oznacza strefe zamieszkania, moge sie
    zalozyc ze nie ma tam takiego znaku, jest on zazwyczaj umieszczany przy
    wjazdowych uliczkach pod bloki lub jesli jakas bardziej uczeszczana
    jezdnia wchodzi na teren osiedla

  • 33. Data: 2005-06-22 06:32:25
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):
    > A jakby pieszy wlazl na ulice ? To dokladnie ta sama sytuacja. Typowe
    > wtargniecie na pas ruchu nie przeznaczony dla siebie. Glosuje za winą
    > pieszego.
    To zalezy - czy ten pieszy wlazl na sciezke tuz przed rowerem czy tez
    odrobine wczesniej i rowerzysta mimo to na niego wjechal (ze moga byc
    takie przypadki patrz watek o wjechaniu na drzewo stojace po srodku
    sciezki ;P )

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 34. Data: 2005-06-22 06:33:53
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    czy pieszy byl na tyle slepy ze nie widzial jadacego rowerzysty, bo
    chyba idiotycznie nie patrzyl sie pod nogi, bo mowisz ze nie widzial, ze
    wlazl na sciezke dla rowerow, a po drugie mysle ze rowerzysta by nie
    ryzykowal wjechania w pieszego od tak sobie, on tez moglby sie potluc

  • 35. Data: 2005-06-22 06:38:11
    Od: zdzis <z...@g...pl>

    Harry wrote:

    > zdzis jakbys mial pojecie co to jest strefa zamieszkania to bys nie
    > plutl bzdur,
    plótł
> [...]
    > zalozyc ze nie ma tam takiego znaku, jest on zazwyczaj umieszczany przy
    > wjazdowych uliczkach pod bloki lub jesli jakas bardziej uczeszczana
    Ja chyba na prawde nie rozumiem. Dlaczego myslisz, ze nie ma tam znaku i na
    dodatek chcesz sie jeszcze zalozyc? To jest faktycznie sciezka rowerowa
    przy uczeszczanej ulicy, ktora odchodzi od jeszcze bardziej uczeszczanej
    ulicy i wchodzi na osiedle. Jeszcze sie dzisaj upewnie, ale pamietam, ze
    przy wlocie na te ulice, sto pare metrow od miejsca zdarzenia, stoi sobie
    znak taki jak opisales.

    Co zreszta tak na prawde nic dla mnie nie zmienia, bo chcialem sie
    dowiedziec jak to wyglada ogolnie.

  • 36. Data: 2005-06-22 06:41:22
    Od: zdzis <z...@g...pl>

    Harry wrote:

> [...]
    > wlazl na sciezke dla rowerow, a po drugie mysle ze rowerzysta by nie
    > ryzykowal wjechania w pieszego od tak sobie, on tez moglby sie potluc
    Wygladalo to tak, ze rowerzysta jechal bardzo szybko, pieszy byl od
    dluzszego czasu na sciezce i mam wrazenie, ze rowerzysta byl przekonany, ze
    uda mu sie go wyminac - wybral probe wyminiecia zamiast zwolnienia i
    ewentualnego przepedzenia goscia ze sciezki dzwonkiem. Nie udalo sie.

  • 37. Data: 2005-06-22 07:29:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    zdzis napisał(a):

    > Czy Twoim zdaniem strefa zamieszkania nie dotyczy sciezek
    > rowerowych?

    W którym miejscu coś takiego napisałem?

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6

  • 38. Data: 2005-06-22 07:34:44
    Od: zdzis <z...@g...pl>

    januszek wrote:

    > W którym miejscu coś takiego napisałem?

    Nie pisze, ze napisales - pytam tylko czy tak uwazasz, bo staram sie
    zrozumiec cel Twojego postu.

  • 39. Data: 2005-06-22 08:18:51
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    januszek napisał(a):

    > W mieście?
    >
    > j.

    a to jakies dziwne jest, najblizszy moj przyklad Krakow ul. Opolska
    ograniczenie do 70KM/h

  • 40. Data: 2005-06-22 08:21:55
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    zdzis napisał(a):

> [...]
    > uda mu sie go wyminac - wybral probe wyminiecia zamiast zwolnienia i
    > ewentualnego przepedzenia goscia ze sciezki dzwonkiem. Nie udalo sie.

    pieszy natomiast postanowil kroczyc nadal sciezka dla rowerzystow, majac
    jednak nadzieje ze kierujacy rowerem bedzie w stanie go wyminac, wiec
    nie zszedl mu z drogi-twardziel ;)