  • 61. Data: 2011-03-03 17:04:07
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > To coś tak a'la Allegro. Taki np. tusz do drukarki 5zł, a przesyłka-list
    > priorytetowy 15-20 zł (na poczcie mają jednak inny cennik). Przesyłkę
    > znajduje się potem w skrzynce na listy , a na niej znaczek za 1,95 zł!

    Tylko na Allegro masz podany koszt wysyłki przy każdej aukcji. I tu
    sprawa z reguły jest jasna (choć nie zawsze). To trochę tak, jakby ktoś
    napisał "koszt wysyłki podam po wygraniu aukcji" a potem podał 100zł :D...

    Konop

  • 62. Data: 2011-03-03 17:13:43
    Od: Konop <k...@g...pl>

    W dniu 2011.03.03 01:04, to pisze:
    > Ten tusz się sam zapakował, poszedł na pocztę i wysłał?

    A czy w sklepie płacisz za to, że ktoś Ci towar kasuje? Nie! Sklep tak
    ustala marżę, żeby potem móc wszystko opłacić i jeszcze zyskać. Moim
    zdaniem tak samo powinno być na Allegro - koszt dostawy to faktycznie
    koszt opakowania (nie zapakowania!) oraz koszt wysyłki i tyle... Reszta
    - to praca sprzedającego i tyle...
    Nie ukrywam, że jest to moje zdanie. Ale OK, jestem w stanie
    zaakceptować 10zł za list, który kosztuje 4, pod jednym warunkiem - że
    nikt mnie nie oszukuje!!!! Bo jeśli widzę w opcjach wysyłki "Paczka
    pocztowa - 12zł", a to się okazuje listem poleconym za 5zł, to mnie
    szlag trafia!! Jeśli natomiast mam napisane "List polecony - 12zł" to
    OK, moja sprawa, czy skorzystam, czy nie...
    I jeszcze jedno - wiele firm sprzedających na Allegro nie umieszcza na
    paragonie kosztów wysyłki. W ogóle się z tego nie rozliczają. Sprzedają
    towar z minimalną marżą, przez co wykazują małe dochody, co pozwala im
    uniknąć podatku. A główny dochód jest na przepłaconej wysyłce...

    Konop

  • 63. Data: 2011-03-03 17:44:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Konop

> [...]
    > koszt opakowania (nie zapakowania!) oraz koszt wysyłki i tyle... Reszta
    > - to praca sprzedającego i tyle... Nie ukrywam, że jest to moje zdanie.

    Tylko, że to swoje zdanie opierasz w zasadzie na niczym. Sklep nie jest
    analogią, bo tam każdy towar sprzedaje się w ten sam sposób, na aukcji
    zwykle jest wiele opcji które różnią się dość znacząco kosztami
    ponoszonymi przez sprzedającego (a te koszty to nie tylko koszt samej
    przesyłki płacony na poczcie czy w firmie kurierskiej).

    Oczywiście sprzedający mógłby wliczyć te swoje koszty w cenę towaru tylko
    po co? I jaka to by była dla Ciebie różnica?

> [...]
    > pocztowa - 12zł", a to się okazuje listem poleconym za 5zł, to mnie
    > szlag trafia!! Jeśli natomiast mam napisane "List polecony - 12zł"

    No jeśli miałeś dostać paczką, a dostałeś listem to rzeczywiście nie jest
    ok tyle, że tak naprawdę wybór paczka czy list wiąże się głównie z
    gabarytami wysyłanych przedmiotów...

  • 64. Data: 2011-03-03 17:56:41
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-03 00:32, Maciek pisze:

    > Jest. Nie wiedziałaś?

    A teraz się spodziewaj po tym co napisaleś - przykrych dla siebie
    konsekwencji.

    --
    animka

  • 65. Data: 2011-03-03 17:58:56
    Od: Antykler <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-02 22:34, pilocik pisze:

    > Ty pewnie masz rentgen w oczach i oceniasz stan techniczny nie widząc
    > urządzenia. Zresztą po takim słownictwie dyskusję uważam za zakończoną!

    Mam tak duze doswidczenie ze palancie jestem w stanie ocenic co sie
    zepsulo i jakie beda koszta.

  • 66. Data: 2011-03-03 18:09:44
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-03 01:04, to pisze:
    > begin Animka

    > Ten tusz się sam zapakował, poszedł na pocztę i wysłał?

    To dlaczego nie zamieścił na Allegro informacji ile sobie bierze za
    zapakowanie w torebkę bąbelkową i zaklejenie jej, tzn. tej przesyłki?
    Tak się nie robi. Oszustów nam nie potzreba.

    --
    animka

  • 67. Data: 2011-03-03 21:25:35
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > No jeśli miałeś dostać paczką, a dostałeś listem to rzeczywiście nie jest
    > ok tyle, że tak naprawdę wybór paczka czy list wiąże się głównie z
    > gabarytami wysyłanych przedmiotów...

    No to już wiesz, skąd te moje uprzedzenia. Bo tak poza tym, to się z
    Tobą zgadzam. Jeśli wiem ile płacę i za co - to już mój wybór, czy
    skorzystam, czy nie. Dla mnie różnica pomiędzy paczką a listem jest o
    tyle duża, że "paczkonosz" przychodzi popołudniu, jak ktoś jest w domu,
    a listonosz wcześniej i muszę sam biegać po to na pocztę. Wolę więc
    dopłacić 5zł i mieć dostawę do domu niż samemu biegać. No i potem mnie
    szlag trafia, gdy dopłacę, a i tak stoję w tej kolecje :)...

    Konop

  • 68. Data: 2011-03-03 21:28:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Animka

    > To dlaczego nie zamieścił na Allegro informacji ile sobie bierze za
    > zapakowanie w torebkę bąbelkową i zaklejenie jej, tzn. tej przesyłki?
    > Tak się nie robi. Oszustów nam nie potzreba.

    Nie napisał ile kosztuje wysyłka?

  • 69. Data: 2011-03-04 00:08:32
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-03-02 21:35, Robert Tomasik pisze:
    > Czyli jakbyś wycenił usługę
    > na 2.000 zł, uznałbyś że należy Ci się 1.000 zł tylko za to, że byłeś
    > uprzejmy o tym powiadomić klienta?

    Nie zgadzam się, proces rozpoznania przyczyn awarii to niejednokrotnie
    90% procesu naprawy, bo jak już wiesz co uszkodzone to wymiana elementu
    może być czystą formalnością. Klient otrzymujący wyniki ekspertyzy może
    poprosić dowolny inny serwis o wymianę czy naprawę - dostaje bardzo
    konkretna informację.

  • 70. Data: 2011-03-04 00:20:34
    Od: "Kubba Bubba" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zarabia jak kazda szanujaca sie firma - stawka zryczaltowana.
    >
    > Dysiek

    zryczałtuj mi uczciwą stawkę za ekspertyzę - chcę naprawić samochod bo mi
    się zepsuł