  • 21. Data: 2009-08-16 18:33:27
    Temat: Re: pedofil
    Od: BK <b...@g...com>

    On 16 Sie, 20:23, Atlantis <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > "czatować" na dwunastoletnią ofiarę. Może zwyczajnie podejście
    > "rozmówczyni" go zaintrygowało i z tego powodu kontynuował rozmowę? A
    > może sam zinterpretował tę sytuację jako rodzaj kawału i zwyczajnie to
    > kontynuował w ten sam sposób ze swojej strony?
    > Mówię tylko, że poza przybrana w Internecie nie musi odpowiadać prawdzie.
    >
    > A jeśli te rozmowy nie miały podtekstu erotycznego... Samo
    > korespondowanie i spotkanie się z osobą w tym wieku jest co prawda
    > bardzo mocno podejrzane, ale żeby ktoś był z tego powodu aresztowany???

    A moze ten facet [pedofil] to faktycznie skonczony chory psychicznie
    zbok?

    Dlaczego - nieznajac tresci rozmow - zakladasz, ze koles zostal
    wrobiony i dorobiono mu gebe "pedofila"?

    Pedofili na swiecie nie brakuje, a internet to genialne miejsce do
    "polowania".

    Skoro nie znamy tresci rozmow, a Ci co znali zdecydowali sie postawic
    zarzuty, to skad u Ciebie tyle empati dla tego pedofila? :)

  • 22. Data: 2009-08-16 18:37:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >A moze ten facet [pedofil] to faktycznie skonczony chory psychicznie
    zbok?

    Na pewno idiota.
    Zeby sie umowic nie przeprowadzajac uprzednio rozmowy telefonicznej, w celu
    weryfikacji plci i "z grubsza" wieku?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 23. Data: 2009-08-16 18:37:29
    Od: BK <b...@g...com>

> [...]

    > korespondowanie i spotkanie się z osobą w tym wieku jest co prawda
    > bardzo mocno podejrzane, ale żeby ktoś był z tego powodu aresztowany???

    "A jesli" - "zeby babcia miala wasy to by byla dziadkiem"

    Nikt nikogo nie aresztuje za rozmowy z mloda nastka o np. samochodach
    czy muzyce.

    Twoja wypowiedz jest conajmniej nielogiczna. Zaczynasz od
    teoretycznego zalozenia "a jesli" a konczysz dramatycznym pytaniem
    retorycznym "ale zeby ktos byl z tego powodu aresztowany???".

    Wyglada tak jakbys sugerowal, ze faceta zamkneli za gadanie z nastka o
    rozkladzie jazdy PKP Przewozy Regionalne.

    Jesli takie rozmowy nie maja podtekstu erotycznego to sie nikogo nie
    aresztuje. Jesli maja to mozna aresztowac.

  • 24. Data: 2009-08-16 19:26:27
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    >Internetowa prowokacja przeprowadzona przez
    > prywatną osobę... Wiesz do jakich nadużyć takie coś może prowadzić?
    > Chociażby do radosnego podkładania świń i pisania donosów.

    Wiec wlasnie - "sprytnego internaute" tez powinni posadzic za podzeganie i
    obu im (wraz z pedofilem) powinni zrobic w pierdlu z dupy wiadro.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 25. Data: 2009-08-16 19:28:25
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    BK pisze:

    > Skoro nie znamy tresci rozmow, a Ci co znali zdecydowali sie postawic
    > zarzuty, to skad u Ciebie tyle empati dla tego pedofila? :)

    To nie empatia, to zwyczajnie obawa co do metod, które pozostawiają
    wiele do życzenia... Internetowa prowokacja przeprowadzona przez

  • 26. Data: 2009-08-16 20:03:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SDD pisze:

    > Nie ma problemu. Nikt nie bedzie karal ani scigal dwoch "under 15" za
    > uprawianie seksu.

    Dlaczego? To nielegalne i powinien się tym zająć sąd dla nieletnich -
    oboje do poprawczaka i to na pewno im pomoże!

    (podpowiedź: lubię sarkazm ;) )

  • 27. Data: 2009-08-16 20:05:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Atlantis pisze:

> [...]
    > prywatną osobę... Wiesz do jakich nadużyć takie coś może prowadzić?
    > Chociażby do radosnego podkładania świń i pisania donosów.

    Ach, to mi przypomina jedno z opowiadań z Dzienników Gwiazdowych... Ale
    to była planeta Indiotów ;)

  • 28. Data: 2009-08-16 21:18:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    MZ wrote:

    > Nieistotne jest ile miał faktycznie internauta, 21 letni pedofil miał
    > świadomość umawiania się z 12latką i w związku z tym postawiony mu
    > zostanie taki zarzut.

    A jeśli ktoś prześpi się z 14-latką, która twierdziła, że ma 17 i na tyle
    mniej więcej wygląda, to zostanie uniewinniony?

    --
    cokolwiek

  • 29. Data: 2009-08-16 21:52:25
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > A jeśli ktoś prześpi się z 14-latką, która twierdziła, że ma 17 i na tyle
    > mniej więcej wygląda, to zostanie uniewinniony?

    Tak. Wtedy bedzie blad, co do okolicznosci stanowiacej znamie czynu
    zabronionego.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 30. Data: 2009-08-17 08:50:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > Tak. Wtedy bedzie blad, co do okolicznosci stanowiacej znamie czynu
    > zabronionego.

    Teoretycznie tak.

    Pozostaje kwestia dowodowa oraz "doświadczenia życiowego" sędziego,
    które może być kompletnie z kosmosu.