  • 41. Data: 2009-08-19 22:00:41
    Temat: Re: pedofil
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Ale na czacie byl jako nieletni, wiec gosc probowal sie
    > umawiawiac z nieletnim,

    Och, to jeśli ja się będę podpisywał "Bóg", to będziesz w to wierzył?

    > bo nie mial mozliwosci wiedziec, ze to 21-latek.

    Miał. Z reguły sposób rozmowy i zasób wiedzy 12-latka dość zauważalnie
    różni się od 21-latka.

    > A wiadomo po co pedofil sie "spotyka" z dziecmi.

    Aha. A jest pedofilem, bo spotyka się z dziećmi. "Logika" na poziomie
    baby ze ścierą z pewnej komedii...

  • 42. Data: 2009-08-20 09:09:31
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia 19 Aug 2009 22:13:55 +0200, KRZYZAK napisał(a):

    > Ale na czacie byl jako nieletni, wiec gosc probowal sie umawiawiac z nieletnim,

    Jakim ku..a czacie?????
    Nie widzisz różnicy pomiędzy CHAT`em a MESSENGER`em.

  • 43. Data: 2009-08-20 09:58:13
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Herald <h...@o...eu> napisali:

    > Jakim ku..a czacie?????
    > Nie widzisz różnicy pomiędzy CHAT`em a MESSENGER`em.

    Jeden pies.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 44. Data: 2009-08-20 10:18:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Herald pisze:

    > Jakim ku..a czacie?????
    > Nie widzisz różnicy pomiędzy CHAT`em a MESSENGER`em.

    To akurat detale techniczne...

  • 45. Data: 2009-08-20 12:06:59
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 20 Aug 2009 12:18:20 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > To akurat detale techniczne...

    No w sumie takiemu krzyzakowi to nie robi różnicy, i tak nie wie co do
    czego jest ;)
    Jak już zauważył Liwiusz, jakim cudem jakiś debil może stosować
    "prowokację"? Przecież to jest już gorsze niż polowanie na czarownice w
    średniowieczu. Debilizm totalny.
    Aby była jasność, nie popieram przestępstw, ale nie można skazywac ludzi za
    "to że pisał z FAKTYCZNYM DOROSŁYM który podawał się za małoletnią
    dziewicę".

    PS - dobrze ze mam "stop-spam" w messnegerze :)

  • 46. Data: 2009-08-23 18:05:49
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "KRZYZAK" <k...@k...com> wrote in message news:4a8c5d03@news.home.net.pl...

    > Ale na czacie byl jako nieletni, wiec gosc probowal sie umawiawiac z nieletnim,
    > bo nie mial mozliwosci wiedziec, ze to 21-latek.
    > A wiadomo po co pedofil sie "spotyka" z dziecmi.

    http://www.pardon.pl/artykul/9425/zboczeniec_mial_pe
    cha_molestowal_trzech_policjantow