  • Data: 2004-11-26 07:25:44
    Temat: patrol policji
    Od: "Schwester" <j...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Dziś rano jadąc o 6:30 do pracy (praktycznie jeszcze całkiem ciemno)
    zaobaczyłem taką systuację:
    Ciemna, nieoświetlona ulica. Po prawej stronie, na stoi ciężarówka. Mijając
    ciężarówkę w ostatniej chwili zobaczyłam, że przed nią stoi rodiowóz (chyba
    oznakowany, ale było ciemno i nie jestem pewny) oraz dwóch policjantów,
    jeden z nich czai się z lizakiem.
    I teraz mam takie pytanie, czy jeśli machnęliby mi lizakiem, miałbym prawo
    niezatrzymać się?
    Z tego co wiem, to w nocy powinni używać takich "świetlnych lizaków" (nie
    wiem jak to się nazywa, taka świecąca pałka), a samochód powinien byc
    oznakowany i dobrze widoczny.

    pzodrawiam
    Schwester

    PS.