  • Data: 2005-08-29 09:50:21
    Temat: [ot?]....aukcje internetowe
    Od: "matey23" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    jestem poraz pierwszy na tej grupie i mam spory problem.
    Kupiłem u gościa na świstaku telefon komórkowy w cenie 430zł + 15zł
    (przesyłka ubezpieczona).
    Widze dzisiaj że facetowi zawiesili konto na allegro (krisdasz1) a dzisiaj
    dostał pierwszego negatywa na świstaku. Boję się gdyż pieniądze przelałem Z
    GÓRY na konto w czwartek a paczki jeszcze niedostałem wiem że jeszcze moge
    dostać, ale gdybym nie dostał to co moge takiemu gościowi zrobić. Jest na to
    jakiś paragraf... ? :(
    Pozdrawiam i prosze o odpowiedź