    From: "CheMik" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: oszustwo...?
    Date: Sun, 30 Oct 2005 17:30:29 +0100

    Witam,
    pozwole sobie opowiedzieć swoją historię.
    Interesuje się chemią i pirotechniką. Jestem stałym czytelnikiem pewnego
    forum, aż doczytałem sie ogłoszenia w którym osoba X oferowała sprzedaż
    odczynników (prywatnie, nie była to żadna forma).
    Wyraziłem chęć zakupu odczynników po czym po otrzymaniu danych tej osoby
    zrobiłem przekaz pieniędzy na adres tej osoby. Minąl miesiąc odczynników nie
    dostałem. Kwota mała, 60zł ale jednak.
    Czy można tej osobie postawić jakieś zarzuty - oszustwo itp. Podkreślam iż
    nie była to firma tylko jakiś zwykły koleś który oferował sprzedaż
    odczynników które miał w domu.