    From: "Romeq" <r...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: osy w cukierni
    Date: Mon, 22 Aug 2005 22:23:30 +0200

    Witam,

    Mam taki problem. W mojej okolicy jest jedna piekarnia, w ktorej moge kupic
    swieze pieczywo (sa sklepy spozywcze, ale tam bywa roznie...). Problem w
    tym, ze tam jest pelno os, normalnie jakby mialy tam gniazdo, strasznie.
    Srzedawczyni powiedziala mi dzis, ze kilka ja pogryzlo, na mnie tez
    siedzialy. Prawde mowiac, troche sie obawiam, jestem alergikiem. Dodam, ze
    jest to nowa piekarnia, wlasnie otwarta, bylem tam 3 razy, jakies 3 tygodnie
    temu i dzis - identyczna sytuacja.

    Czy jest na to ajkis paragraf? Jakies zagrozenie zdrowia, zycia? Sanepid?
    UOKiK? Gdzie to zglosic? Bo wlasciciel chyba ma problem w nosie, a ktos mu
    koncesje wydal...

    Pozdrawiam,

    Robert