  • Data: 2005-08-22 23:39:42
    Temat: Re: osy w cukierni
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 22 Aug 2005 23:25:29 +0200, *Romeq*
    <news:dedf3p$frl$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba sie nie zrozumierlismy... alergik ukaszony przez owady pokroju
    > osa/pszczola moze zemdlec lub miec inne problemy z tego tytulu (wszystko
    > zalezy gdzie ukasi i jak duzo tego...). To raz. Dwa, to wie, ze sa np.
    > specjalne lampy, do ktorych osy leca i gina. Gdy bylem w tym roku na
    > wakacjach, to nawet na wioskach byly takie rzeczy poinstalowane. A tutaj
    > mowa o dosc duzym miescie powiatowym.

    > Tam jest tego bardzo wiele, ale widze, ze Wam to nie przeszkadza. Nie mowimy
> [...]

    Masz rację we wszystkim co napisałeś!
    Nie wiem tylko, czy te osy podpadają pod Sanepid, czy nie.
    Boję się wejść do takiej jednej cukiernii( jestem uczulona na jad owadów,
    czyli alergiczka), bo tam pełno os. Na cieście siadają, w śmietnikach pewnie
    też:-(

    --
    Kaja