  • Data: 2006-02-09 16:50:14
    Temat: oprogramowanie w firmie
    Od: Artur <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakie kryteria musi spełniać oprogramowanie w firmie. Oczywiście
    zakładamy, że pochodzi z legalnego źródła i oryginalnego nośnika.

    Czy mogę użytkować oprogramowanie, na które nie mam faktury, żadnego
    innego dowodu zakupu?

    Czy mogę użytkować oprogramowanie, które zakupiłem wcześniej jako osoba
    fizyczna i mogę przedstawić jakieś dowody zakupu? A jeśli takich nie
    mam, za to posiadam legalny nośnik i własny numer seryjny do niego?

    Na ile istotne są ograniczenia licencyjne. Zakupiłem i użytkuję
    programy z licencjami: a) studencką, b) domową, niekomercyjną. Mogę je
    dalej użytkować?

    Proszę łopatologicznie, bo _jeszcze_ nie prowadzę dg i dotąd nie
    prowadziłem. Niebawem dopiero rozpocznę. Będę wdzięczny za informacje,
    bo nie wiem czy to co posiadam będę mógł użytkować. Przeszukałem
    archiwum, ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Kwestie nalepek,
    drukowanych licencji, zaślepek, pudełek już mam jasną, nie trzeba
    poruszać. :) Potrzebne tylko wyjaśnienie kwestii faktur w ogóel i faktur
    na firmę oraz ograniczeń licencyjnych w aspekcie karnym.

    pzdr
    Artur