  • Data: 2011-08-04 08:59:21
    Temat: opóźnione wysłanie faktury
    Od: Tans <.@.> szukaj wiadomości tego autora

    Czy płatnik faktury powinien mieć realny czas na zapoznanie się z
    dokumentem i dokonanie wpłaty? Chodzi mi o sytuację, kiedy faktura jest
    wystawiona, termin płatności określony, ale wysłanie faktury nastąpiło
    na dwa dni przed terminem płatności (stempel pocztowy). Czy jeśli
    otrzymałem fakturę kilka dni po terminie zapłaty to obowiązuje mnie
    termin z faktury czy też nie? Jeśli nie to czy mogę prosić o ponowne
    wystawienie tego dokumentu z nowym terminem płatności?

    Tans