    From: "TK" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: olewczosc pomocy spolecznej
    Date: Tue, 29 Sep 2009 12:09:47 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    mam obecnie na skutek tarapatow zyciowych powazne problemy
    finansowe - defakto 0 pieniedzy i rodziny, dach nad glową
    ale brak pieniedzy nawet na jedzenie - żadnego majatku i do tego
    przewlekle (choc 'wzglednie' drobne) problemy zdrowotne - nie
    umozliwiajace ale w niemal szalony sposob jednak utrudniajace
    prace

    pomoc spoleczna (kompletnie zapyziala i prowincjonalna reprezentujaca
    czyste dno) mnie kompletnie olewa - gdy ich odwiedzam 7my
    z kolei raz oni 7my z kolei raz niec nie mowia - nawet nie
    pseudo-sie-usmiechaja nie pseudo-marszcza-czola tylko mnie po
    prostu olewają - nie mowia ze sie nie kwalifikuje do pomocy -
    bo sila rzeczy w takich ciezkich warunkach kwalifikuje sie bo nie moge
    sie nie kwalifikowac - nie mowia po prostu nic. Lamia moje prawa na maksa
    - nic nie robia nic nie mowia gdy chce uzyskac od nich jakies
    informacje o ich obowiazkach na czym moglbym bazowac
    tez nic mi nie mowia. 1) Jak ich zmusic do realnego zadzialania
    (potrzebnego wmojej sytuacji nim sytuacja nie stanie sie krytyczna) ?
    2) Gdzie sie odwolac i jak ich slusznie pogonic (pogonic im kota)
    ukarac ich najlepiej za ich totalna olewczosc lamanie moich praw
    i skandaliczną działalność (gdybym nie byl tak twardy jak jestem -
    a i tka nie jestem az tak twardy chyba by mnie juz wespol zespol
    z reszta naszej władzy (chmską policja bełkoczacymi pseudo prawnikami
    olewczoscią gminy) mnie juz wykonczyli)

    dzieki za pomcną odp.