  • Data: 2009-09-30 05:48:30
    Temat: Re: olewczosc pomocy spolecznej
    Od: "czarny.swierk" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29-09-2009 o 23:13:15 zbyszek <z...@o...eu> napisał(a):

    > Swoją drogą z czego płacisz dostęp do internetu?

    Istotne pytanie.
    No i mamy istotny i wystarczający powód nie otrzymania żadnej pomocy.
    Zwracam jednak uwagę, że internet jest najtańszym źródłem informacji,
    zdecydowanie tańszym, niż kupowanie gazet w celu przeglądania ofert pracy.

    Kiedyś, kiedy telefony komórkowe były droższe zabrano pomóc osobie, która
    taki telefon posiadała, uzasadnienie, ma pieniądze na zbyteczny telefon.
    Nie wzięto pod uwagę, że pracodawca w ten sposób komunikował się z tą
    osobą w sprawie dorywczych prac.

    Co do sposobu pomagania przez ośrodki, to mam swoje zdanie.
    Powinna to być pomóc może w wielu przypadkach mniejsza, jeżeli chodzi o
    wspomaganie gotówką, natomiast większa, jeżeli chodzi o wspomaganie
    psychologiczne oraz w poszukiwaniu legalnych sposobów zarobkowania.

    --
    pozdrawiam
    adam