  • Data: 2009-09-30 06:16:19
    Temat: Re: olewczosc pomocy spolecznej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czarny.swierk pisze:

    > Istotne pytanie.
    > No i mamy istotny i wystarczający powód nie otrzymania żadnej pomocy.
    > Zwracam jednak uwagę, że internet jest najtańszym źródłem informacji,
    > zdecydowanie tańszym, niż kupowanie gazet w celu przeglądania ofert pracy.

    Kiedyś nawet prowadzono badania i okazało się, że najwięcej TV
    kablowych jest w rejonach o największym bezrobociu. Uzasadnienie podobne
    - to najtańsze źródło rozrywki.

    Nie ma co się bulwersować - jeśli już ktoś zaczyna korzystać z
    internetu, to jest to usługa, z której rezygnuje się a samym końcu.
    Powód do odmowy pomocy równie sensowny, jak - na przykład - zakup nowych
    spodni.

    > Kiedyś, kiedy telefony komórkowe były droższe zabrano pomóc osobie, która
    > taki telefon posiadała, uzasadnienie, ma pieniądze na zbyteczny telefon.
    > Nie wzięto pod uwagę, że pracodawca w ten sposób komunikował się z tą
    > osobą w sprawie dorywczych prac.

    Ale komórki zpowszedniały, internet również. Teraz właściwie powinno
    się odbierać zasiłek tym, którzy mają telefon stacjonarny :)

    > Co do sposobu pomagania przez ośrodki, to mam swoje zdanie.
    > Powinna to być pomóc może w wielu przypadkach mniejsza, jeżeli chodzi o
    > wspomaganie gotówką, natomiast większa, jeżeli chodzi o wspomaganie
    > psychologiczne oraz w poszukiwaniu legalnych sposobów zarobkowania.

    Nie martw się, na organizowaniu jałowych kursów pracownicy i pociotki
    opieki społecznej też sobie nieźle zarabiają.

    --
    Liwiusz