  • Data: 2008-06-15 09:47:12
    Temat: ogrodzone nabrzeze jak wyegzekwowac swoje prawa?
    Od: "rabbyt" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Podobno grodzenie brzegów w Polsce jest zabronione i jest to przestrzeń
    publiczna. Jak więc wyegzekwować swoje prawo? W Poznaniu nad brzegiem
    rzeki jest osiedle strzeżone, mają płot i nie da się przejść. Wszyscy
    stwierdzili że jest to nielegalne, ale płot sobie dalej stoi. Co zrobić?
    Mogę iść z sekatorem i rozwalić płot? to będzie niszczenie
    mienia(chociaż stojącego w niedozwolonym miejscu), przeskoczyć przez
    płot i spacerować dalej, a zdziwionej ochronie mówić, że mam prawo tu
    iść? to może być wtargnięcie. Co zrobić?