  • Data: 2008-06-15 19:15:53
    Temat: Re: ogrodzone nabrzeze jak wyegzekwowac swoje prawa?
    Od: "rabbyt" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KsZZysiek" <kszysiek@____tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.22bf115c42c76d95989a06@news.task.gda.pl...

    > A ty tylko tak dla zasady czy rzeczywiscie bardzo potrzebujesz ?
    >
    > Zgłoś to do nadzoru budowlanego i tyle.

    Co z wami ludzie? to już nie można sobie pospacerować dla rekreacji
    wzdłuż rzeki, bo to dziwne\nienormalne\nie przynosi dochodu? Nie róbcie
    tu drugiej Ameryki w najgorszym wydaniu.
    Chodzi mi tylko o to jak wyegzekwować swoje prawa, skoro oni je łamią,
    może zapłacili nawet jakiś mandat, ale płotu nie zamierzają rozebrać,
    być może przekupili kogoś w nadzorze budowlanym, nie wiem, jest i stoi i
    będzie stał.