  • 21. Data: 2004-08-28 15:00:08
    Temat: Re: ograniczenie praw rodzicielskich
    Od: "Dolores" <d...@N...pl>

    Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cgq0md$c2b$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jeśli mówimy o wyrodnej mamusi/wyrodnym ojcu i drugim, nie wyrodnym
    rodzicu,
    > to mówienie o odbieraniu praw rodzicielskich jest correct.
    > Ale moim zdaniem, w pierwszym poście Moniki nie znalazła się ŻADNA
    > PRZESŁANKA ku temu, by tę władzę komukolwiek odbierać. A mówienie o
    > odbieraniu praw tylko dlatego, że nie spotyka się z dzieckiem, płaci na
    nie
    > alimenty i finansuje utrzymanie cudzych dzieci, bez względu na płeć
    > wyrodnego rodzica jest not correct.
> [...]

    Poniala:) Poniala od poczatku...
    cala ta dyskusja to wolne skojarzenia na temat....
    I tak jak z suchych informacji, ze ojciec dziecka jest z inna kobieta i lozy
    na jej dzieci mozna bylo wysnuc chec zemsty, tak i ja mialam prawo z faktu,
    ze sie z dzieckiem nie spotyka wysnuwac domysly i hipotezy...
    A poza tym - wydawalo mi sie, ze to grupa dyskusyjna, a nie informacyjna,
    gdzie wolno odpopwiadac tylko poslugujac sie numerami paragrafow:))
    I wydaje mi sie, ze nie ma miedzy nami sporu - przynajmniej w kwestiach
    zasadniczych:))
    Na koniec chcialam cos w obcym jezyku napisac, ale mi elokwencji braklo -
    wybacz...:))PPP

    --
    Dolores