  • 1. Data: 2004-08-25 07:50:49
    Temat: komornik
    Od: "monika" <m...@v...pl>

    Alimenty mam ustalone przez Sąd do 10 każdego m-ca.Eks wysłał do komornika 10
    sierpnia.Komornik wysłał mi 18 sierpnia.Czy dłużnik musi wcześniej wysłać
    mi,abym 10 dostała.I czy mogę rządać od komornika odsetek,bo długo trzymał. I
    jak się je oblicza i gdzie muszę sprawę skierować. Dziękuję.

  • 2. Data: 2004-08-25 17:44:10
    Temat: Re: komornik
    Od: "..::SebOLO::.." <p...@w...o2.pl>

> [...]
    > trzymał. I
    > jak się je oblicza i gdzie muszę sprawę skierować.

    To jeszcze lepsze... Ciekawe ile by takie odsetki wyniosly: 0,2-2 zł...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/