  • 1. Data: 2004-08-25 06:40:18
    Temat: Jak to jest z uprawnieniami policji???
    Od: "miron elektron" <m...@o...pl>

    witam
    wczoraj ogladalem program na tv 4 nie wiem co to bylo ale sytuacja wygladala
    tak policja po cywilnemu obcinala kolesi bylo podejrzenie ze kupuja
    narkotyki po dokonaniu tranzakcji jechali za podejrzanym zatrzymali go i
    przeszukali dokladnie samochod a takze osoby znajdujace sie w nim i to przy
    ludziach w srodku miasta, znalezli przy nich lufki pozniej odrazu pojechali
    do nich przeszukanie na chate zrobic bez zadnego nakazu itd tak wogole
    mozna???

    pozdr.
    me

  • 2. Data: 2004-08-25 08:43:56
    Temat: Re: Jak to jest z uprawnieniami policji???
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    pojechali
    > do nich przeszukanie na chate zrobic bez zadnego nakazu itd tak wogole

    czepil bym.. sie chocicaz z drugiej strony moze byc podejrzenie ze ktos ich
    zatrzymanie widzial,
    mogl zadzwonic tu i uwdzie by usuneli wszystko z domu.

    a tak po z atym www.policja.pl -> akty prawne.

    P.

  • 3. Data: 2004-08-26 19:48:14
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "miron elektron" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do nich przeszukanie na chate zrobic bez zadnego nakazu itd tak wogole

    Mozna.......

    pozdr
    bogen