    From: "InterComp" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odzysk pieniedzy z umowy
    Date: Sun, 17 Jul 2005 04:44:36 +0200

    witam
    mialem taki problem japonska firma jest mi winna kase sporo.mialem z nimi
    umowe i oni ją zerwali ale w umowie byl zapis ze : jesli zeriwią umowe przed
    upływem 2 lat itak ponosza okresloną kare zawarta w umowie .
    niby proste ale nie moge wyciagnac od nich nic
    tlumacza sie tym ze nie mieli uslugi
    a prawda jest taka ze tak naprawde zerwali umowe bo znalezli sobie tanszego
    operatora
    nie zakladalem sprawy bo od takiej kwoty nie stac mnie na koszty sadowe
    jest jakis sposób wyciagniecia taj kasy
    a i jeszcze jedno nie wystawialem im faktory bo nie wiem co w niej napisac