    From: "Pelos" <p...@p...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odprawa tak, czy nie ? Prosba o pomoc...
    Date: Thu, 31 Jan 2002 15:56:23 +0100

    Czesc,
    Mam taki problem:
    15 stycznia otrzymalem wypowiedzenie dotychczasowych warunkow placowych
    (trudna sytuacja firmy), ze skutkiem na 28.II (obnizenie placy do
    najznizszej krajowej). Do 14.II mam czas na wyrazenie odmowy - co oczywiscie
    zrobie i pracodawca z koncem lutego mnie zwolni teraz pytanie.
    - Za luty otrzymam jeszcze wynagrodzenie w poprzedniej wysokosci ?
    - Czy pracodawca zwalniajac mnie bedzie musial dac mi odprawe w wysokosci
    jednej pensji (najnizsza czy poprzednia ?)?

    Jest to moja pierwsza praca - w sierpniu b.r. byloby 2-a lata. Mam wyzsze
    wyksztalcenie.

    Od 1.03 zaczynam nowa prace - cos sie dzieje z niewykorzystanym urlopem u
    poprzedniego pracodawcy ? Przechodzi na nowe konto ?

    pozdrawiam i dziekuje za pomoc

    Pelos