eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodpowiedzialnosc pracownika odpowiedzialnosc pracownika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
    -for-mail
    From: "Tiger" <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odpowiedzialnosc pracownika
    Date: Wed, 27 Jul 2005 13:58:59 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Lines: 17
    Message-ID: <42e77412$0$15472$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 27 Jul 2005 11:46:26 GMT
    NNTP-Posting-Host: 82.210.173.245
    X-Trace: 1122464786 mamut2.aster.pl 15472 82.210.173.245:3154
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:315590
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Czy jest w prawie odpowiedzialnosc pracownika spolki telekomunikacyjnej za
    jawne i uporczywe oklamywanie klienta? Ewentualnie istnieje tez mozliwosc,
    ze oklamywanie klienta nastapilo wskutek swiadomej polityki firmy,
    prowadzonej przez kierownictwo. Czy jest w takiej sytuacji mozliwosc
    pociagniecia tegoz pracownika, jego przelozonych, badz samej firmy do
    odpowiedzialnosci? Dodam, ze rzecz dotyczy masowo wystepujacej usterki w
    oferowanej przez firme usludze. Firma zaprzecza, ze usterka ta wystepuje
    masowo, twierdzi ze jest to kwestia pojedynczych awarii. Tymczasem relacje
    klientow i nawet jednego pracownika tejze firmy swiadcza inaczej.

    Pozdrawiam,

    Andrzej


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1