  • Data: 2003-05-22 15:14:49
    Temat: odmowa zawacia umowy - eragsm
    Od: "news" <k...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    eragsm odmowila (narazie ustnie) zawarcia umowy z moja firma, na swiadczenie
    uslug telekomunikacyjnych. nadmieniam, ze spelniam wszystkie warunki
    potencjalnego klienta, okreslone w regulaminie ptc era, moja firma nie
    zalega z podatkami ani z innymi naleznosciami dla operatorow, mam juz na
    koncie 4 aktywacje w eragsm na czas nieokreslony i chcialem zawrzec kolejne,
    tym razem na czas okreslony (z promocji).

    co mam zrobic w takim przypadku ? gdzie skarzyc ? wydaje mi sie ze w swietle
    ustawy telekomunikacyjnej operator powszechny/publiczny jakim jest eragsm
    nie moze odmowic zawarcia takiej mowy...

    czy macie jakies rady ?
    czy w zwiazku z tym, ze nie mogac wykonywac TANSZYCH polaczen (chodzi o
    kolejne aktywacje) na telefony komorkowe a jednoczesnie jestem zmuszony do
    korzystania z alternatywnych DROZSZYCH polaczen np. poprzez siec stacjonarna
    tpsa - czy moge domagac sie odszkodowania od ery na kwote bedaca roznica
    (oczywiscie w przyblizeniu) tego co zaplacilbym wykonujac polaczenie z sieci
    eragsm a tym co zaplacilbym w/g stawek tpsa ?

    pzdr.

    --
    Wyslano przez news.atcom.net.pl
    ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/