  • Data: 2003-06-08 11:39:59
    Temat: odmowa udzielenia pomocy z polisy warta
    Od: "Darek" <m...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    przypadek taki: prawie rok temy zawarlem komplet ubezpieczen z wartą tj:oc
    ac nw ,oraz motoasistance na calą europe /wariant ubezp.C/na caly rok,
    teraz bylem w niemczech wystapila w samochodzie awaria i zadzwonilem do
    centrum alarmowego warty gdzie najpierw osoba zajela sie potwierdzeniem,
    czy posiadam takowe ubezpieczenie i orzekla mi przez tel iz nie udzielą mi
    pomocy z powodu przekroczenia wieku 10 lat przez moj samochod , a w momencie
    zawierania umowy wiek auta wynosil 9lat i 10 miesiecy.I tu nasuwa sie
    pytanie po co warta zawarła ze mna umowe i dotego nie informujac mnie ze
    tylko do 10 lat i czy moge roscic i jakie pretensje z takiego podejscia do
    klijenta wyjezdzajac bylem pewny ze wrazie awaria uzyskam pomoc .Za
    wszystkie porady serdecznie dziekuje z gory z pozdrowieniami darek