  • Data: 2004-07-01 14:23:09
    Temat: od czego zacząć ?
    Od: "macgaw" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam dwie mapki na których ta sama działka ma inny kształt i inną
    powieszchnię (róznica 15 m^2)
    jedna mapka jest z 91 a druga 93 roku ; z roku 93 działka ma mniejszą
    powierzchnię
    działka ta ma założona rok temu księgę wieczystą na podstawie tej mapki z
    93 roku

    od czego mam zacząc odzyskanie pierwotnej działki???
    i ile to moze kosztowac?

    pozdrawiam
    macgaw
    p.s. podobno przed 91 rokiem działka miała jeszcze inny kształ
    i znacznie większa powierzchnię ale na to juz nie mam mapki :(
    ktos mi powiedział ze musze miec mapy "katastralne"
    ale mój UM twierdzi ze takich map juz nie ma