  • 21. Data: 2009-07-02 21:17:38
    Temat: Re: ociec dziecka nie oddal mi corki - pomocy!
    Od: to <t...@a...xyz>

    witek wrote:

    > tak, przez krótki okres czasu.
    > A potem sobie o mamie przypomina.
    > Musiałbys mu zapewniac odmiane przez 24 godziny na dobę łącznie z czasem
    > kiedy chce isc spac.

    Napewno wizyta policji będzie tym, na co właśnie czeka i wpłynie na nie
    daleko lepiej, niż dwa dodatkowe dni z ojcem.

    --
    cokolwiek

  • 22. Data: 2009-07-02 21:18:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale ona mówi, że minęło kilkanaście godzin. Moim zdaniem jedynym powodem
    > do mieszania w to w tej chwili policji może być realna obawa o dziecko, a
    > nie jakieś swady z byłym. Niech to załatwią między sobą bez szkody dla
    > dziecka.

    Ustawa nie wymaga, by opiekun, wbrew woli którego zatrzymano dziecko,
    odczuwał realne obawy - jak to przykąłdowo ma miejsce przy groźbach
    karalnych. I sugerował bym trzymać się tej ustawy. Oczywiście, mozemy sie
    zastanawiać na boku, na ile istotne jest kilkugodzinne opóźnienie w
    "zwrocie dziecka". Może i matka jest nadwrażliwa. Ale ojciec chyba tez nie
    do końca jest w porządku, skoro nie odbiera telefonów. reasumując, nie
    znając z bliska sytuacji uważam, że trudno ocenić kto ponosi tu większą
    winę.

  • 23. Data: 2009-07-02 21:21:23
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > Moim zdaniem jedynym powodem
    > do mieszania w to w tej chwili policji może być realna obawa o dziecko, a
    > nie jakieś swady z byłym.

    A z czego wnioskujesz, że tak właśnie nie jest? Czy ona napisała, że szuka
    swady z byłym i dlatego chce zaangażować policję?

    > Niech to załatwią między sobą bez szkody dla dziecka.

    Jak? Kobieta nie ma kontaktu z ojcem dziecka. Ma czekać Bóg wie na co, aż
    będzie za późno?

  • 24. Data: 2009-07-02 21:22:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]

    > Nie. Oczywiście najlepiej, by każde dziecko miało normalna rodzinę. Ale
    > czasem się nie da. Najgorzej, jak rodzice zaczynają wojnę używając jako

    Dokładnie tak.

    --
    cokolwiek

  • 25. Data: 2009-07-02 21:23:16
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał

    > Napewno wizyta policji będzie tym, na co właśnie czeka i wpłynie na nie
    > daleko lepiej, niż dwa dodatkowe dni z ojcem.

    A potem trzy dodatkowe dni, a potem miesiąc, ale lepiej dać spokój
    tatusiowi, bo przecież dobro dziecka najważniejsze :>

  • 26. Data: 2009-07-02 21:24:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > Dlatego wlasnie spedza czas pod opieka ojca, a nie samopas.

    bez związku

    > Z tego co zrozumialem, to wiekszosc czasu spedza bez ojca. Musi wtedy
    > bardzo cierpiec, jak sobie przypomni.

    gdyby spedzal wiekszosc czasu z ojcem i potem nagle byl gdzies bez ojca
    to wlasnie tak by bylo.

    > Nieprawda.

    Co nieprawda. Ze dziecko nie teskniloby za osbą, z którą spędza
    więszkość czasu w roku.
    Owszem na krótką metę czymś mocno zainteresowane może o tej osobie
    zapomniej. Na dłuższą nie.

  • 27. Data: 2009-07-02 21:25:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    to wrote:

    > Napewno wizyta policji będzie tym, na co właśnie czeka i wpłynie na nie
    > daleko lepiej, niż dwa dodatkowe dni z ojcem.

    Wizyta policji nie ma sie sprowadac do zabrania dziecka na siłe od ojca
    i oddania matce a do ustalenia gdzie ojciec z dzieckiem są.

  • 28. Data: 2009-07-02 21:33:54
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    > bez związku

    Co bez zwiazku? Uwazasz, ze ojciec nie potrafi zapewnic odpowiedniej
    opieki?

    > gdyby spedzal wiekszosc czasu z ojcem i potem nagle byl gdzies bez ojca
    > to wlasnie tak by bylo.

    Nie nagle, tylko regularnie. Poza tym jakos nie obserwowalem u swoich
    dzieci problemow, jak wyjezdzaly na 2 tygodnie do dziadkow. Wrecz
    przeciwnie.

    > Co nieprawda. Ze dziecko nie teskniloby za osbą, z którą spędza
    > więszkość czasu w roku.
    > Owszem na krótką metę czymś mocno zainteresowane może o tej osobie
    > zapomniej. Na dłuższą nie.

    Nie musi zapominac, Czteroletnie dziecko powinno miec juz swiadomosc, ze
    nic zlego sie nie dzieje, jak oddali sie od mamusi. Chyba, ze mamusia
    wmowi mu, ze jest inaczej.

    Zeby nie bylo, ze popieram samowolke ojca, ale nie tragizujmy.

  • 29. Data: 2009-07-02 21:34:32
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Wizyta policji nie ma sie sprowadac do zabrania dziecka na siłe od ojca
    > i oddania matce a do ustalenia gdzie ojciec z dzieckiem są.

    Napewno nie bedzie jakiegos wyszarpywania dziecka. Zazwyczaj jest tak,
    ze panowie policjanci stwierdzaja, ze zadna krzywda dziecku sie nie
    dzieje. Ojciec pisze oswiadczenie, ze ma prawa rodzicielskie, pewnie
    ustnie zapewni, ze core odda w taki i taki dzien i do widzenia. Znam
    takie sprawy z praktyki.

    Jingiel

  • 30. Data: 2009-07-02 21:35:41
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Baloo <b...@o...eu> napisali:

    > A potem trzy dodatkowe dni, a potem miesiąc, ale lepiej dać spokój
    > tatusiowi, bo przecież dobro dziecka najważniejsze :>

    Dokladnie tak - najwazniejsze.