    From: "ania" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ochrona danych osobowych
    Date: Tue, 17 May 2005 10:31:06 +0200

    Dostałam ofertę z Centrum Damiana.
    Ofertę zakupu karty kredytowej BPH, wydanej wspólnie z Centrum Damiana.

    Jak to jest, czy lecznica, w której sie leczyłam i wydawałam pieniądze, ma
    prawo udostepniać moje dane bankowi?
    Czy ma prawo wysyłać do mnie ofertę inną niż dotyczącą dostępnych usług
    leczniczych? (jeżeli przez przypadek zgodziłam sie na przesyłanie inf
    marketingowych, ale nie przypominam sobie)
    Pismo jest podpisane przez 2 osoby - po jednej z każdej instytucji...
    Chciałabym prosić o poradę prawnika - może ktoś takowego,
    specjalizującego się w takich sprawach zna...