  • Data: 2007-01-26 22:11:53
    Temat: obowiązki Poczty Polskiej, listonosza
    Od: grzessiek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    mam problem z listonoszem. nie dorecza poleconych - wogole ich ze soba
    nie wozi, zostawia awizo wetkniete w plot (sic!) bez wzgledu na to czy
    ktos jest czy nikogo w domu nie ma.

    mam firme i duzo korespondecji, ktora wraca do nadawcy bo awiza porywane
    sa przez wiatr, zabierane przez dzieciaki...

    podanie o wkladanie poleconych do skrzynki nie pomoglo. skargi w
    urzedzie skonczyly sie na radzie typu "prosze porozmawiac z
    listonoszem". z listonoszem pogadac sie nie da bo wg mnie to czlowiek
    uposledzony.

    co robic? dla mnie to sprawa wazna, a czuje sie zakladnikiem ludzi
    ktorzy nie wywiazuja sie ze swoich obowiazkow. IMHO jedynym rozwizaniem
    jest zmiana listonosza na rejonie. na co powolac sie i co zrobic zeby
    odniesc realny efekt?

    pozdrawiam, g.