eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobowiazekobowiazek
  • Data: 2007-12-15 23:51:33
    Temat: obowiazek
    Od: "Piotr" <p...@o...p> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Prowadze wlasna dzialanosc gospodarcza. Przez kilka lat zatrudnialem rozne
    osoby, ktory byly potem odchodzily. Jak dlugo musze przechowywac dokumenty
    tych osob? Mam teczki, w ktorych przechowuje kwestionariusze osobowe,
    kserokopie dyplomow, swiadectw itd. Czy mam obowiazek to trzymac? Jak dlugo?
    Czy pracownik moze zarzadac zwrotu takiej teczki personalnej? Czy tez wogole
    nie powinienem miec juz tych teczek, bo te osoby odeszly z firmy dawno
    temu???

    Pozdrawiam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1