  • 31. Data: 2004-09-16 21:07:13
    Temat: Re: o gwarancji
    Od: "marik" <k...@p...com>

    > Lol, przeciez tego sie poczta nie wysyla :) Tym sie zajmuja firmy kurierskie
    > tylko i wylacznie, nigdy poczta :)

    Oj, zapomniałem, że tam pracują sami uczciwi ludzie i że ostatnie
    afery opisywane w gazetach (doręczane kamienie, kradzieże laptopów)
    są tylko tworem zbiorowej wyobraźni rozmarzonego narodu ;-)

    marik

  • 32. Data: 2004-09-16 21:25:19
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "fi5h" <f...@o...pl> napisał:

    > Dlatego tez
    > sprzedawca moze odmowic przyjecia takiego towaru w celu wyslania go
    > do gwaranta jesli nie ma oryginalnego opakowania a taka koniecznosc
    > widnieje w warunkach gwarancji.

    nie moze odmowic...

    --
    Psychik

  • 33. Data: 2004-09-16 21:26:31
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    marik wrote:

    > Oj, zapomniałem, że tam pracują sami uczciwi ludzie i że ostatnie
    > afery opisywane w gazetach (doręczane kamienie, kradzieże laptopów)
    > są tylko tworem zbiorowej wyobraźni rozmarzonego narodu ;-)

    hehe no lepsi tacy niz poczta polska :P zawszle latwie jzlapac winnego :P
    Swoja droga to ja bym sie bal nawet i im powierzyc moj drogi sprzet :D hehe
    :)

    --
    fi5h

    "Gdyby gówno było w cenie, biedni ludzie rodzili by się bez odbytów"

  • 34. Data: 2004-09-16 21:36:07
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Psychik wrote:

    > nie moze odmowic...

    moze :) tak samo jak gwarant :)
    Skoro nie spelniasz warunkow wymaganych przez gwarata to czemu ma przyjmowac
    ?
    Nie mow tylko ze klient moze sobie wybrac z gwarancji to co m usie podoba,
    a reszte olac heh

  • 35. Data: 2004-09-17 00:34:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cics08$5vd$1@news.onet.pl>, fi5h wrote:
    > A spotkales sie z gwarancja w ktorej termin ten jest dluzszy niz 14 dni ?
    > nigdy nie napisalem ze jest to zwiazane z jakakolwiek podstawa prawna.

    Spotkałem i 21 i 30 a zawsze spotykam klauzule o możliwości wydłużenia
    takich terminów. Ale to jest mało istotne, bo to że najczęściej dla
    sprzętu (markowego) jest 14 to nie znaczy że można to uogólniać. A to jest
    (że powtórzę p.s.prawo) i jak ktoś powie "jest to 14 dni" to domniemuje
    się że wynika to z przepisów. Jakbyś napisał "najczęściej gwarant załatwia
    sprawę w 14 dni", pewnie nikt by się nie przyczepił :)

    --
    Marcin

  • 36. Data: 2004-09-17 00:41:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cid0ut$qne$1@news.onet.pl>, fi5h wrote:

> [...]
    > ?
    > Nie mow tylko ze klient moze sobie wybrac z gwarancji to co m usie podoba,

    W przypadku "niezgodności" zdecydowanie nie może. W przypadku gwarancji -
    nie wiem, chyba może, ale mam wątpliwości. To zresztą jest jeden z plusów
    reklamowania z tyt. niezgodności. Inny, o którym mało kto pamięta jest
    taki, że sprzedawca musi pokryć uzasadnione koszty (de)montażu i
    dostarczenia towaru.

    --
    Marcin

  • 37. Data: 2004-09-17 01:01:14
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > domniemuje się że wynika to z przepisów. Jakbyś napisał "najczęściej
    > gwarant załatwia sprawę w 14 dni", pewnie nikt by się nie przyczepił

    A mi sie wydaje ze te 14 dni to pozostalosc po rekojmi , dlatego moze tak
    sie przyjelo. Akurat w tej kwesti ciezko mi sie juz na noc wypowiedziec :)
    upss, prawie ranek :)

    No to do zobaczenia jutro, w tym samym miejscu :D czyli tutaj hehehe :D:D

  • 38. Data: 2004-09-17 06:34:18
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > mało kto pamięta jest taki, że sprzedawca musi pokryć uzasadnione
    > koszty (de)montażu i dostarczenia towaru.

    W przypadku niezgodnosci gwarancja nie ma nic wspolnego. Jesli chodzi o
    gwarancje to bez senu by bylo gdyby sprzedawca musial przyjmowac towar bez
    odpowiedniego bezpiecznego opakowania, bo niby jak ma go dostarczyc do
    wykonawcy ? teleportem czy co :D
    Niektorzy mowia ze sprzedawca powinien miec do wszystkich sprzetow
    opakowania :) lol :D z pewnoscia jest to wykonalne :)
    Ponadto gwarant tak samo od sprzedawcy moze nie przyjac sprzetu od
    sprzedawcy jesli ten nie ma opakowania. kolo sie zamyka :/