  • 1. Data: 2004-09-15 20:15:33
    Temat: Czy moge zazadac?
    Od: Marecki <m...@w...pl>

    Dzien dobry
    Nieoczekiwanie ustala wsponosc majatkowa, i to z data 3 lata wstecz. A
    ja naiwny od tego czasu, i nadal, place caly czynsz i inne oplaty na
    rzecz majatku wspolnego. Czy moge zazadac od prawie-bylej zwrotu polowy
    tych wydatkow? (tzn poniesionych przeze mnie po dacie zniesienia wspolnosci)
    marecki

  • 2. Data: 2004-09-15 20:30:53
    Temat: Re: Czy moge zazadac?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > rzecz majatku wspolnego. Czy moge zazadac od prawie-bylej zwrotu polowy
    > tych wydatkow? (tzn poniesionych przeze mnie po dacie zniesienia wspolnosci)

    Oczywiscie ze tak. Ja zazadalem tez 100 mln od Wałęsy ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow