  • Data: 2007-09-28 08:32:42
    Temat: nowa taksa notarialna - kiedy ?
    Od: Jastrzomb <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Czy ktos wie kiedy moze wejsc w zycie nowa stawka taksy notarialnej ?
    Wlasnie jestem na etapie odbioru kluczy, akt notarialny mam dostac w
    ciagu tygodnia, maks dwoch. I nie wiem czy czekac bo zmiana taksy to
    kwestia kilku dni, czy miesiecy.
    Mam jeszcze pytanie pomocnicze, czy w tym przypadku bedzie sie liczyla
    data wystawienia dokumentu przez notariusza, czy data mojego podpisu ?
    Z gory dziekuje za pomoc
    pozdrawiam
    Jastrzomb