  • 31. Data: 2004-12-03 18:25:21
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:copij8$erj$1@inews.gazeta.pl...

    > piesek po prostu wychodzil z mieszkania,ale oczywiscie pewnie juz jest
    > opracowany scenariusz.

    Byłeś tam?

  • 32. Data: 2004-12-03 18:59:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Byłeś tam?

    dobra teraz wiadomo co bylo.
    Wychilil glowe, nie atakowal, policjant z racji tego ze sie przestraszyl
    oddal 2 strzaly
    na oczach dziecka.

    P.

  • 33. Data: 2004-12-03 19:03:01
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przemek! Byłeś chociaż raz w takiej sytuacji? Próbowałeś złapać
    poszczutego
    > dużego psa, który broni własnego terytorium, jakim dla niego jest
    > mieszkanie?

    byl film z akcji.
    On nie byl szusty, wychilil leb z lazeinki. Pies cygan, zwykly pupil,
    policjant sie przestraszyl i oddal 2 strzaly.

    > W takiej sytuacji najlepszym wyjściem taktycznym jest zaskoczenie. Nie
    dać
    > szansy gościowi złapać tej siekiery. Nie dać szansy, by krzywdę zrobił
    > policjantom, domownikom lub samemu sobie. Przecież nikt normalny nie
    napada
    > na policjantów z siekierą.

    i psa zabic. Wtedy dzici tez zmiekna i zaczna gadac.

    > Nie spodziewam się, by przed zastrzeleniem psa nie wezwano właściciela
    do
    > jego uwiązania.

    no to wystarczylo obejzrezc dzisiejszy program.

    P.

  • 34. Data: 2004-12-03 19:11:08
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 19:20:12 +0100, RAV <r...@o...pl> napisał:

    > z tego co mi wiadomo to pies nie atakował, a AT po akcji przechwalali
    > sie ze
    > go ubili

    tak mówią własciciele psa?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 35. Data: 2004-12-03 19:12:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Byl program i wypowiedzi.

    Tutaj duzy "+" dla "Łysego".

    Dzwonek do drzwi, owtiera dziewczyna.
    Facet ja zaciagu w kat pokoju, drzwi od lazienki otwarte.
    Piesek wychyla leb (nie atakuje, pies cygan, zwykly pupil)
    policjant sie przestraszyl oddal 2 strzaly, zabijajac go.
    Skuto troje dzieci.
    Drewna nie bylo, malo tego, nie bylo dowodow swiadczacych o tym ze
    domownik je
    ukradl.

    Po tym zdarzeniu policja chcac chronic swa dupe (akuirat temu sie nie
    dziwie,
    mord zwierzaka jest karalny) zlozyla doniesienie do prokuratury na
    dziewczyne
    ze ta niby ich zaatakowala. Jestem ciekaw czy ktos sobie to wyoobraza.
    Wpada 8 osob z karabinami w kominiarkach i jak niby ta dziwczyna mialaby
    ich zaatakowac?

    bravo bravo i jeszcze raz bravo!

    P.

    ps.
    do R. Tomasika.
    Nie wiem czy Pan ogladal ten program , jezeli nei to prosze spojrzec na
    zdjecia tego psa,
    to tak jakby strzelac do jamnika.
    Strata psa z ktorym spedzilo sie kilka lat to jak
    strata kazdego innego czlonka rodziny, kto ma psa ten wie.
    Pan powie szczerze czy w tym przypadku jezeli to bylo tak jak
    to dziecko opisalo, tzn ze pies nie atakowal ( a wystarczy spojrzec na
    niego by wiedziec
    zreszta nawet gdyby to sorry, zwykly kopiak by wystarczyl ) to czy uwza
    Pan
    ze policjanci powinni poniesc za to jakies konsekwencje?

  • 36. Data: 2004-12-03 19:18:21
    Od: "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Rodrig Falkenstein <r...@g...pl> napisał(a):

    > albo pochodziło z lasu, który komuniści bezprawnie odebrali, żeby go
    > wyciąc, drewno sprzedać a pieniądze wywieźć do Izraela

    Nie zapominaj o męczeństwie ks. Popiełuszki! ;-)

    RG

  • 37. Data: 2004-12-03 19:18:22
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości news:coqd9a$ddr$1@inews.gazeta.pl...

    > no to wystarczylo obejzrezc dzisiejszy program.

    Beznadziejny, stronniczy program.
    Przedstawiaja sytuacjie jednostronie.

    pozdr
    bogen

  • 38. Data: 2004-12-03 19:25:03
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 20:18:22 +0100, Bogen <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>
    napisał:

    > Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    > wiadomości news:coqd9a$ddr$1@inews.gazeta.pl...

    > Beznadziejny, stronniczy program.
    > Przedstawiaja sytuacjie jednostronie.

    Też tak uważam. Są jeszcze gorsi od tej baby ze "sprawy dla reportera".
    Pojechali na program z tezą, że policja zamordowała psa i robili wszystko,
    by ta tezę udowodnić. Mogliby chociaż zainteresowac dokładniej tym
    dlaczegó weszło tam AT, bo na pewno nie po to by szukać drewna. AT wchodzi
    tylko wtedy, gdy wejście zwykłej policji byłoby dla niebezpieczne. Jakoś
    wyrazów potepienia człowieka, który wygrażał Policji siekierą nie było.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 39. Data: 2004-12-03 19:28:19
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 19:18:21 +0000 (UTC), Roman G.
    <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

    > Nie zapominaj o męczeństwie ks. Popiełuszki! ;-)

    a ten pies to był potomek psa, który w stanie wojennym nosił ulotki
    internowanym :-)

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 40. Data: 2004-12-03 19:36:16
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 20:12:58 +0100, Przemek R.
    pl> napisał:

    > Byl program i wypowiedzi.
    >
    > Tutaj duzy "+" dla "Łysego".
    >
    > Dzwonek do drzwi, owtiera dziewczyna.
    > Facet ja zaciagu w kat pokoju,

    Prawidłowo. Nie chcieli kulturalnie gadać ze zwykłą policją to pogadali
    sobie z AT z poziomu podłogi.

    > drzwi od lazienki otwarte.
    > Piesek wychyla leb (nie atakuje, pies cygan, zwykly pupil)
    > policjant sie przestraszyl oddal 2 strzaly, zabijajac go.

    A skąd mógł wiedzieć, czy pies nie zaatakuje? psy są niebezpieczne, a to,
    ze mały wcale nie znaczy że niegroźny. Próbowąłes kopać pitbulla? To taki
    mały piesek. Na decyzję miał ułamek sekundy i zdecydował prawidłowo.

    > Skuto troje dzieci.

    Obezwładniono, nie skuto. Dzieci skuwać nie wolno, zresztą kajdanki nie są
    dostosowane do skuwania dzieci.

    > Drewna nie bylo, malo tego, nie bylo dowodow swiadczacych o tym ze
    > domownik je ukradl.

    A nie przyszło ci do głowy to, ze AT nie weszło z powodu kradziezy drewna
    tylko dlatego, że biedny pokrzywdzony groził policji siekierą?

    To oceni sąd.

    --
    Falkenstein
    skazania.