    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Date: Fri, 3 Dec 2004 20:12:58 +0100

    Byl program i wypowiedzi.

    Tutaj duzy "+" dla "Łysego".

    Dzwonek do drzwi, owtiera dziewczyna.
    Facet ja zaciagu w kat pokoju, drzwi od lazienki otwarte.
    Piesek wychyla leb (nie atakuje, pies cygan, zwykly pupil)
    policjant sie przestraszyl oddal 2 strzaly, zabijajac go.
    Skuto troje dzieci.
    Drewna nie bylo, malo tego, nie bylo dowodow swiadczacych o tym ze
    domownik je
    ukradl.

    Po tym zdarzeniu policja chcac chronic swa dupe (akuirat temu sie nie
    dziwie,
    mord zwierzaka jest karalny) zlozyla doniesienie do prokuratury na
    dziewczyne
    ze ta niby ich zaatakowala. Jestem ciekaw czy ktos sobie to wyoobraza.
    Wpada 8 osob z karabinami w kominiarkach i jak niby ta dziwczyna mialaby
    ich zaatakowac?

    bravo bravo i jeszcze raz bravo!

    P.

    ps.
    do R. Tomasika.
    Nie wiem czy Pan ogladal ten program , jezeli nei to prosze spojrzec na
    zdjecia tego psa,
    to tak jakby strzelac do jamnika.
    Strata psa z ktorym spedzilo sie kilka lat to jak
    strata kazdego innego czlonka rodziny, kto ma psa ten wie.
    Pan powie szczerze czy w tym przypadku jezeli to bylo tak jak
    to dziecko opisalo, tzn ze pies nie atakowal ( a wystarczy spojrzec na
    niego by wiedziec
    zreszta nawet gdyby to sorry, zwykly kopiak by wystarczyl ) to czy uwza
    Pan
    ze policjanci powinni poniesc za to jakies konsekwencje?