eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonikt za ten masowy mord i rany podobno jeszcze nie został ukarany › nikt za ten masowy mord i rany podobno jeszcze nie został ukarany
    From: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nikt za ten masowy mord i rany podobno jeszcze nie został ukarany
    Date: Sun, 9 Jan 2005 06:38:56 +0100

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsj964tbmmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Jeszcze raz powtórzę. Idź do górników do biedaszybów i powiedz im, że za
    > komuny było im gorzej. Możesz też wpaść na jakas popegeerowską wieś.
    > Ciekawy jestem czy dasz radę wrócić o własnych siłach.

    Sam Falkenstein idź pod pomnik zamordowanych przez policję górników przed
    kopalnią Wujek w Katowicach. Trudno go nie zauważyć, bo ma jakieś 25 m
    wysokości. Znajdziesz. Zorganizuj tam wiec, zaproś rodziny poległych,
    znajomych, przyjaciół i powiedz im, że za komuny było im lepiej.

    A co to za górnicy w biedaszybach? Ci co zbierają na tanią wódkę?
    W PGRach wiadomo jak było. Większość nie przynosiła zysków tylko straty.
    Sprzęt był państwowy, ziemia też.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.