eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodnosc z umowa - zepsuty sprzet › niezgodnosc z umowa - zepsuty sprzet
  • Data: 2007-01-23 19:33:15
    Temat: niezgodnosc z umowa - zepsuty sprzet
    Od: "shark" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    padl mi pendrajw w nastepstwie czego stracilem niezbedne
    do pracy dane i urzadzenie nie daje sie sformatowa. jest to na
    tyle wkurzajace, ze utracilem calkowicie zaufanie i nie chce
    wiecej korzystac z pamieci tej konkretnej firmy.

    Z opakowania wynika, ze jest 3 lata gwarancji a procz tego
    kodeksowo przysluguje mi niezgodnosc z umowa ...
    moje pytanko do kogo nalezy wybor czy gwarancja czy
    niezgodnosc z umową ... sklep juz raz mi kiedys wycial
    taki numer z innym urzadzeniem, ze powiedzialem o zwrocie
    towaru w zamian za zwrot gotowki a oni wpisali gwarancje
    i probowali mi wymienic... wtedy sprawa zostala zalatwiona
    polubownie, bo kupilem u nich drozsze urzadzenie innego
    producenta (hub usb) ...

    czy wybor nalezy do mnie czy tez musze negocjowac ze sklepem
    i w skrajnym przypadku poddac sie gwarancji ? czy rzeczywiscie
    w takim przypadku mozna mowic o niezgodnosci z umowa skoro
    wszystko sie zgadzalo cena, wielkosc pamieci, producent itd. z wyjatkiem
    tego, ze scierwo odmowilo posluszenstwa ? sam sie zazstanawim
    na czym moglaby tu polegac niezgodnosc z umowa ?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1