eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodnosc z umowa - zepsuty sprzetniezgodnosc z umowa - zepsuty sprzet
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news-fra1.dfn.de!newsfeed.ision.net!newsfeed2.easynews.net!ision!newsfeed.f
    reenet.de!feeder.news-service.com!news2.euro.net!amsnews11.chello.com!newsfeed0
    1.chello.at!newsfeed02.chello.at!news.chello.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "shark" <s...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: niezgodnosc z umowa - zepsuty sprzet
    Date: Tue, 23 Jan 2007 20:33:15 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-Antivirus: avast! (VPS 000706-0, 2007-01-23), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Message-ID: <66a13$45b662f3$540a9933$31599@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 23
    NNTP-Posting-Host: 84.10.153.51 (84.10.153.51)
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Jan 2007 20:33:07 +0100
    X-Trace: 66a1345b662f3f1af3c9631599
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:441779
    [ ukryj nagłówki ]

    padl mi pendrajw w nastepstwie czego stracilem niezbedne
    do pracy dane i urzadzenie nie daje sie sformatowa. jest to na
    tyle wkurzajace, ze utracilem calkowicie zaufanie i nie chce
    wiecej korzystac z pamieci tej konkretnej firmy.

    Z opakowania wynika, ze jest 3 lata gwarancji a procz tego
    kodeksowo przysluguje mi niezgodnosc z umowa ...
    moje pytanko do kogo nalezy wybor czy gwarancja czy
    niezgodnosc z umową ... sklep juz raz mi kiedys wycial
    taki numer z innym urzadzeniem, ze powiedzialem o zwrocie
    towaru w zamian za zwrot gotowki a oni wpisali gwarancje
    i probowali mi wymienic... wtedy sprawa zostala zalatwiona
    polubownie, bo kupilem u nich drozsze urzadzenie innego
    producenta (hub usb) ...

    czy wybor nalezy do mnie czy tez musze negocjowac ze sklepem
    i w skrajnym przypadku poddac sie gwarancji ? czy rzeczywiscie
    w takim przypadku mozna mowic o niezgodnosci z umowa skoro
    wszystko sie zgadzalo cena, wielkosc pamieci, producent itd. z wyjatkiem
    tego, ze scierwo odmowilo posluszenstwa ? sam sie zazstanawim
    na czym moglaby tu polegac niezgodnosc z umowa ?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1