eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodnosc z umowa czy rękojmianiezgodnosc z umowa czy rękojmia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-f
    or-mail
    From: "Falka" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: niezgodnosc z umowa czy rękojmia
    Date: Mon, 25 Aug 2003 16:52:46 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 21
    Message-ID: <bid7sd$gf5$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc14.pabianice.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1061823181 16869 80.49.42.14 (25 Aug 2003 14:53:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Aug 2003 14:53:01 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-User: falunia
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:161570
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Pytanie dotyczące niezgodności towaru z umową lub rękojmią (nie wiem bo
    towar kupiony 30.12.2002 więc chyba jeszcze rękojmia obowiązuje).
    Więc tak: żelazko kupione 30.12.2002 już było naprawiane 3 razy ciągle z
    powodu tej samej usterki (blokuje się przycisk do spryskiwania). Usterka
    wystapiła własnie po raz 4.
    Jakie mam prawa?
    Czy mogę rządać wymiany na nowe żelazko,ewentualnie zwrotu gotówki powołując
    się na rękojmie, czy musze się zgodzić na kolejną naprawę ,gdyz sklep
    własnie taką formę załatwienia sprawy zaproponował w związku z moją
    reklamacją.
    Czy mimo tego, że3 krotnie korzystałam z gwarancji, mogę teraz przejść na
    warunki
    rękojmii (niezgodności)?
    z góry dziekuję za wszelkie sugestie i podpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Ela




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1