    From: "Falka" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: niezgodnosc z umowa czy rękojmia
    Date: Mon, 25 Aug 2003 16:52:46 +0200

    Witam
    Pytanie dotyczące niezgodności towaru z umową lub rękojmią (nie wiem bo
    towar kupiony 30.12.2002 więc chyba jeszcze rękojmia obowiązuje).
    Więc tak: żelazko kupione 30.12.2002 już było naprawiane 3 razy ciągle z
    powodu tej samej usterki (blokuje się przycisk do spryskiwania). Usterka
    wystapiła własnie po raz 4.
    Jakie mam prawa?
    Czy mogę rządać wymiany na nowe żelazko,ewentualnie zwrotu gotówki powołując
    się na rękojmie, czy musze się zgodzić na kolejną naprawę ,gdyz sklep
    własnie taką formę załatwienia sprawy zaproponował w związku z moją
    reklamacją.
    Czy mimo tego, że3 krotnie korzystałam z gwarancji, mogę teraz przejść na
    warunki
    rękojmii (niezgodności)?
    z góry dziekuję za wszelkie sugestie i podpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Ela