  • Data: 2003-08-25 16:10:31
    Temat: Odp: niezgodnosc z umowa czy rękojmia
    Od: "joanna" <s...@s...wp> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytanie dotyczące niezgodności towaru z umową lub rękojmią (nie wiem bo
    > towar kupiony 30.12.2002 więc chyba jeszcze rękojmia obowiązuje).
    > Więc tak: żelazko kupione 30.12.2002 już było naprawiane 3 razy ciągle z
    > powodu tej samej usterki (blokuje się przycisk do spryskiwania). Usterka
    > wystapiła własnie po raz 4.
    > Jakie mam prawa?
    > Czy mogę rządać wymiany na nowe żelazko,ewentualnie zwrotu gotówki
    powołując
    > się na rękojmie, czy musze się zgodzić na kolejną naprawę ,gdyz sklep
> [...]

    Mialam podobny problem z butami kupionymi w listopadzie lub tez grudniu, juz
    nie pamietam. Szew puscil, zanioslam do sklepu, naprawili. Po pewnym czasie
    (w okresie gwarancji) znow szew puscil, ten sam but, inne miejsce. Zanioslam
    buty do reklamacji, tym razem zazadalam zwrotu gotowki. Buty mi naprawili,
    wiec ich nie przyjelam spowrotem. Kazali napisac pismo. Napisalam, w pismie
    tym wyraznie zaznaczylam, ze chce rozwiazac umowe i skorzystac z rekojmi.
    Mimochodem dodalam, ze jak nie, to poprosze o pomoc rzecznika praw
    konsumenta. Wszystko bardzo grzecznie, cierpliwie (zalatwienie tych butow
    trwalo kilka miesiecy - cala zime przechodzilam prawie bez butow!), ale
    pieniadze mi oddali. Moze opis mojej przygody z butami na cos Ci sie
    przyda:-).
    Pozdrawiam i powodzenia,
    Joan